Ik krijg de foutmelding bij het aanzetten van Tap & Pay: "You need to delete your card from a previous wallet". Weet iemand wat je dan moet doen?
@BVO#122135 In het verleden is geopperd om de bunq app te verwijderen en opnieuw te installeren. Helaas is er niet gezegd of dat de oplossing was. Zie hier: https://together.bunq.com/d/11865-can-t-enable-tap-pay
@BVO#122135 Ik wilde iets anders uitproberen en heb nu hetzelfde probleem. Verwijderen van de bunq app en opnieuw installeren helpt in ieder geval niet.
Schijnt een bug te zijn volgens de helpdesk. Proberen het z.s.m. op te lossen.
@JeroenE#122268 Nog het probleem? Ik wacht nog een reset door de helpdesk
@MMO#123473 Het werkt nog steeds niet. Volgens bunq support is het een bug, maar meer informatie heb ik ook niet.
Ik kan natuurlijk gewoon betalen met een betaalkaart maar wel jammer dat ze het niet sneller op kunnen lossen.
@JeroenE#123474 Al opgelost? Bij ons niet helaas. Zou het probleem niet voor alle gebruikers spelen?
@BVO#125032 Nee, nog niet opgelost. Ik denk alleen bij mensen die eerder al Tap&Pay hadden en die het nu opnieuw moeten activeren.
Is het bij jou al opgelost?
@JeroenE#125033 Is het bij jou al opgelost?
@BVO#130081 Nee, het werkt nog steeds niet.
@JeroenE#130083 Zou opnieuw installeren of andere telefoon kunnen helpen?
@BVO#130085 Ik denk het wel, maar ik heb daar nog geen zin in gehad. Het probleem lijkt te zijn dat er nog een bunq kaart in Tap&Pay staat en bunq dus geen andere kan toevoegen zonder de oude kaart eerst te verwijderen. Maar dat gaat blijkbaar mis. Support heeft wel gevraagd of ik dat zelf kon doen, maar in mijn Android versie kan je dat als gebruiker niet zelf.
@JeroenE#130086 Opnieuw installeren van gehele telefoon helpt niet.
@BVO#130167 Aha, dat is niet zo mooi âšī¸ Wel bedankt voor de melding. Dan hoef ik dat in ieder geval niet meer te doen đ
@BVO#130167 Ook met de laatste update van de app heeft bunq dit probleem nog niet op weten te lossen.
@BVO#130167 Hoera, ik kon Tap&Pay weer activeren!
Ik ook!
@JeroenE#132385 Te vroeg gejuicht ... Het werkt nog niet als je wilt betalen