Ik ook!
Jeroen 🏳️🌈 Te vroeg gejuicht ... Het werkt nog niet als je wilt betalen
Buro van Oranje Ik heb er net wel mee kunnen betalen!
Buro van Oranje Misschien moet je nog even bij de instellingen in Android kijken en daar expliciet bunq selecteren om mee te kunnen betalen?
Ik heb hetzelfde probleem. Nergens op het forum vind ik een oplossing. Ik neem aan dat dit probleem nu een jaar later wel opgelost is. Kan iemand mij vertellen hoe jullie het hebben opgelost? Na een week tap en pay problemen begin ik de hoop op te geven.
Fleur
Heb je al contact opgenomen met support? Wellicht kunnen die je problemen verhelpen. Je kunt ze vinden onder Profiel > ⚡️ > Support.
Fleur Ik had ook hetzelfde probleem. Aantal dagen geleden contact opgenomen met support, tot op heden niks gehoord.
Ik heb het zojuist opgelost door de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Dank, ga ik doen
Heb ik ook geprobeerd, dank voor de tip.
I am still facing this issue
Ik heb ook dit probleem. Ik wilde mijn actieve rekening voor tap&pay aanpassen en toen moest ik kiezen voor google pay. Maar dat ging mis. Nu blijft hij zeggen dat tap&pay uitstaat en ik google pay app moet proberen. Maar google pay zegt dat het in Nederland nog niet beschikbaar is...
Hi 👋 Willem Van Leunen
Google Pay is reeds beschikbaar in Nederland alleen is de afzonderlijke app nog niet beschikbaar gesteld door Google in Nederland. Deze app is overigens niet vereist om betalingen te verrichten. Je kunt Google Pay instellen als standaard betaalmethode via de NFC instellingen van je toestel. Betalen kan simpelweg door te tikken met je telefoon wanneer deze ontgrendeld is.