247FM Mijn bunq app begint in het bankrekeningenscherm, daar staan zulk soort meldingen niet.
De meldingen in het overzicht (van al je transacties of per bankrekening) verdwijnen niet. Dat ziet er bijvoorbeeld zo uit:
Ik kan die trouwens ook niet vinden met zoeken, dat komt omdat de zoekfunctie in bunq niet zo goed werkt en heel vaak resultaten niet laat zien.
Bedoel je wellicht het notificatiescherm van je telefoon zelf? Ik gebruik Android en daar zie je ook vaak meldingen niet omdat de telefoon gewoon ophoudt met tonen als een app te veel notificaties geeft voor je ze bekijkt.
Ik weet niet of ik een aparte inbox van notificaties wel handig zou vinden. De meeste notificaties vind ik al niet interessant maar kan ik niet uitzetten omdat ik andere die ik wel interessant vind anders mis. Nog een extra plek om ze weg te swipen geeft alleen maar meer werk.
Ik zou het fijner vinden als bunq een beter overzicht maakt van alle betaalverzoeken. Zodat je wel makkelijk kan vinden welke zijn betaald of welke zijn verlopen.
Mijn oplossing is nu om het alleen te gebruiken voor betalingen die ik binnen een paar dagen verwacht en alle zaken die langer duren daar gebruik ik wel een app van een concurrerende bank van. Dat heeft als bijkomend voordeel dat die naam bij zo'n beetje iedereen in Nederland bekend is; een betaalverzoek van bunq moet ik altijd twee keer uitleggen.