Bunq ha dichiarato 6/8 settimane per la spedizione! Mi chiedo se potrebbero essere pronte per dicembre! Sarebbe davvero bella riceverla durante le feste! :)
Alise Editore Srl Probably February from what you can see in the app.
Alise Editore Srl Bij mij duurt het 12 weken dus wellicht duurt het bij jou ook nog eventjes?
Ik hoop dat ik de kaart ben vergeten tegen die tijd voor het surprise effect als hij door de bus komt. 🥳
Lt. Bunq kommt die Karte in der ersten Januar Woche
Non dovrebbero essere già state spedite?
Alise Editore Srl
They will be send with an express delivery service so it doesn't take 2 weeks like with normal cards. This means they still have some time left. 😉
Tim Ottimo, grazie! 😀
Will probably ship next week, I think
Ja bin schon gespannt, der Countdown läuft, viel Vorlauf hatten die ja. Ist ja noch Zeit
Jens🇩🇪 Stimmt. Allerdings erhielt ich meiner letzte Maestro Karte deutlich unter 1 Woche. Die Nachbarschaft zu den Niederlanden tut uns deutschen Kunden also gut was die Lieferzeit angeht.
Super 👍🏼
Hat eigentlich jeder, der am ersten Tag bestellt hat das Lieferdatum vom 17. stehen, oder ist hier jemand eine Ausnahme?
Philip Nee, ik ben nr 216 en ook bij mij is de leverdatum zoals iedereen, 17 februari aanstaande. Dat is echter op een maandag en wordt er geen particuliere post bezorgd. Dus zal het net daarvoor of net daarna bezorgd worden. Nog 2 weekjes wachten.
Sie meinen eine Woche
Philip Je hebt gelijk! Dat is begin volgende week al. Nu gaat het echt opschieten.
Sorry, iets minder, 1 a 1,5 week wachten.
Ja, freue mich schon. Hat ja schon ziemlich lange gedauert...
Philip Ik ga vanaf deze week ook iedere keer smiddags even bij het raam naar buiten kijken of de postbode met goed nieuws komt.
Philip Naja, die Green Card wächst auf Bäumen, die von bunq gepflanzt wurden. Das kann schonmal etwas dauern.
Peter Der Friseur wird mit allem rechnen, aber nicht damit, dass du auf eine Metall-Kreditkarte wartest 😅
Heiko Hartwig Bäume an denen Kreditkarten wachsen? Her damit! Ich kündige meinen Job!
Philip Ja, mijn haar wordt steeds dunner en minder, maar niet mijn verwachtingen van de green metal card......dat blijft groeien!