hallo allemaal weet er iemand hoe ik een betaalterminal/pinapparaat aan mijn zakelijke rekening koppel?
Ingbar Zou je ons iets meer informatie kunnen geven? Wat voor betaalterminal heb je? Wat heb je al geprobeerd en wat gaat er daarbij fout of waar loop je vast? Ik denk dat het koppelen eerder aan de betaalterminal-kant ligt dan aan bunqs kant.
Nour Dit is correct. Een betaalterminal is gekoppeld aan een PSP (payment service provider), welke later het geld weer overmaakt naar een zakelijke rekening.
Enkele PSP's: CCV Pay.nl Sepay iZettle Sumup
Nour hoi ik heb eerlijk geen idee hoe dit allemaal in zijn werk gaat, de terminal is van de club zelf waar ik pachter van ben, ik dacht dat het bestuur gewoon mijn banknummer aan de terminal moest toevoegen .
Nour de terminal is een yomani
Hi 👋 Ingbar
Normaal gesproken koppel (je zoals hierboven benoemd) de terminal niet direct aan een bankrekening maar verwerkt het bedrijf waar je een contract hebt deze betalingen voor je aan de opgegeven rekening. Je zult dus contact op moeten nemen met de verstrekker van de automaat, de gekozen zogenaamde 'payment service provider' of het bestuur van de club.
super dank iedereen voor alle info