Tim Duidelijk, laten we het hopen inderdaad!
Joost kun je of gewoon laten staan of opnieuw toevoegen, wat jij wilt, feit is dat apple pay nu ook met nederlandse pasjes van bunq werkt
Heb Apple Pay via Italië omweg. Hoe verander ik die naar Nederland?
Rudra niet, kun je laten staan, zie berichten hier boven van mij daarover
Richard jullie kunnen ze allebei blijven gebruiken, bijvoorbeeld gekoppeld aan een 2 de rekening. zie dit als extra mogelijkheid.
DaveFlash Maar opnieuw toevoegen, bedoel je daarmee opnieuw pasjes aanvragen? Want gewoon wissen uit je wallet en opnieuw toevoegen verandert niks. Kaarten zijn dan nog steeds Italiaans.
Also ABN Amro and Rabobank will also offer Apple Pay I see now. When is not known, so bunq is the second dutch one 🎉
Now only waiting for the Travelcard to be enabled to add to Apple Pay. Tonight, after an app update maybe. Let’s see. Are there any countries left within europe now that do not have apple pay? I think there are countries that have dutch cards issued so they should be able to activate now as well?
Rudra nee, gewoon je nederlanse bunq passen ook gewoon toevoegen, dan kun je die op een andere rekening instellen en dus van 2 ipv 1 rekening apple payen, moet je alleen de laatste 4 cijfers gaan onthouden welke op welke rekening zit zeg maar
Ik heb nu een Italiaanse pas voor Apple Pay. Als ik een vervanging aanvraag met mijn NL adres, wordt het dan ook een NL pas ?
Marlon Bij een 'vervanging' krijg je gewoon weer eenzelfde kaart als de vorige. Dus wederom italiaans. Wil je nu een nieuwe NL kaart dan moet je even helemaal een nieuwe aanvragen. Wel even opletten dat je er nooit meer dan 3 tegelijk actief hebt anders ga je maandelijks kosten betalen.
MJam Dankjewel !! 👍🏼
Marlon Let op dat kost je volgens mij wel 9 euro (of zoiets).
Freek Ja klopt. Thx 👍🏼
Ik zie verschillende mensen spreken over meerdere Apple pay pasjes in je wallet. Ik had al apple pay via die Italiaanse omweg. Als ik nu mijn tweede maestro pas probeer toe te voegen via de + knop in wallet krijg ik enkel het bunq scherm met de melding dat het geactiveerd is. Ik lijk niets te zien voor een extra pas of welke andere instelling / keuze te kunnen maken. Zie ik iets over het hoofd?
Je kunt kaarten ook handmatig toevoegen in Wallet door kaartnummer te knippen en plakken en de verval maand/jaar en cvc zelf in te vullen.
MJam Ah, dit werkt perfect voor Mastercard maar niet voor maestro ; ik kan geen Iban invoeren en de bunq app geeft me geen pas nummer. Helaas wordt volgens mij Mastercard erg slecht ondersteund in Nederland dus vandaar dat ik 2 maestro passen heb.
Jan-Pieter van den Heuvel
Probeer de kaart die je wilt toevoegen eens te deactiveren en opnieuw te activeren? Ook de app geforceerd afsluiten kan helpen. Bij mij was het eerste de oplossing.
Jan-Pieter van den Heuvel Und Du bleibst immer in Holland? Wenn nicht, dann wirst Du auch Mastercard brauchen.
Ich freue mich sehr für Euch Holländer!
Hmmm maybe you have to wait little longer. At first this morning I didn’t see card number for maestro. Then 5 minutes later it was there and now I can even add the card with a button if I want.
MJam Ik ben erachter ; ik had een van de eerdere Apple pay workarounds waardoor er een fysieke Apple pay card aanwezig was in mijn lijstje. Deze heb ik gedeactiveerd waarna de knoppen uit bovenstaande screenshot tevoorschijn kwamen 🤗 Nu dus twee apple pay cards in mijn wallet 🤙🏼