Heb geprobeerd om via het profiel te reageren op het verzoek om feedback te geven. Dat lukt niet, ik kom in een loop als ik op reageren klik. Inloggen en terug naar scherm, klik op reageren, inloggen en terug naar scherm, etc.
Ik wil even kwijt dat ik al jaren Bunq promoot, zelfs in presentaties naast klanten heb ik het verhaal van Bunq verwerkt, maar met deze app upgrade ben ik echt niet content. Teveel om op te noemen.
Een paar dingen: ik zie veel info die ik niet nodig heb. De info achter de Onze knop is heel prominent in de app. Ik zal die knop zelden aantikken. Deze info mag echt heel snel ergens anders heen. Ik denk wel het idee te begrijpen, community denken, awareness creëren voor bepaalde onderwerpen met maatschappelijk belang en E rol die je kunt spelen. Prima!
Ik heb al een business card, en toch zie ik steeds meldingen over dat ik er maar beter een kan aanschaffen. Niet tof.
Op de Mij pagina staat boven in beeld hoeveel tijd en geld ik heb bespaard. Bijvoorbeeld door een rekening te openen. Die info is leuk, maar ik wil dat niet zo prominent op die plek. Dat is zonde van die ruimte. Daar kan veel beter belangrijke info staan voor dagelijks gebruik.
De bomen aangeschaft via mijn zakelijke metal card verschijnt niet in de geplante bomen.
Er zijn een aantal bugs waarvan ik zie dat er een paar al zijn opgelost.
Het inmiddels scheiden van de totalen van zakelijke en privé rekeningen is ook een goede stap, gelukkig.
De info boven de zakelijke en privé rekening over het aantal passen en het totaalbedrag neemt veel ruimte in met dat blok er omheen. Maak dat anders bijv gewoon zonder blok en in kleinere letters. Nu zijn het grote knoppen die veel mensen denk ik niet iedere dag gebruiken.
Ineens was de update er. V3. Meestal zijn updates van deze orde een leuke verrassing, maar dan moeten ze wel goed gaan. Nu met de problemen mis ik echt de communicatie en het uitgebreid testen bij een representatieve pilot groep.
Wat ik wel fijn vindt is het niet meer hoeven switchen tussen zakelijk en privé. Ik kan me wel voorstellen dat anderen dat echt gescheiden willen houden, en zie geen geen optie dit weer naar de oude situatie terug te brengen.
My 2 cents. Ik blijf nog wel even hoor, soms lopen dingen even anders maar ik heb vertrouwen in jullie luisterend vermogen en ontwikkelcapaciteiten. 🌈