Ik heb een zakelijk account geopend die ik graag wil koppelen aan mollie, maar met de QR code gaat hij terug naar mijn persoonlijke account. Als ik €0.01 gewoon wil over maken via IBAN dan geeft ie fout persoon ID aan. Dus hij wilt niet koppelen met de QR code.
Imaani Is het misschien ook mogelijk om de switchen naar je zakelijk bunq account, door "Profiel" lang ingedrukt te houden? Of via Profiel > Instellingen (•••) > Accounts.
Gaat het scannen van de QR hierna mogelijk wel goed?
Nee ook dat gaat helaas niet, dan kom ik bij het bewerken van profiel.
Ook al doe ik het wel via mijn zakelijke account dan staat er geen geldige persoons ID, zoiets.
Ik heb exact hetzelfde, ik wil namelijk ook een verificatie betaling doen aan mollie om mijn rekening te koppelen. Helaas krijg ik ook een foutmelding en hierna een scherm met de vraag wat mijn verwachte transactie volume is. Zodra ik wil selecteren wat mijn verwachtte transactie volume is kan ik niet verder en kan ik niks aanklikken... erg vreemd, heb al contact gehad met het support team en deze zouden het oplossen maar probeer het vandaag weer en heb hetzelfde probleem.
Als je je rekening deelt met je privé account kan je bij de betaling je zakelijke rekening kiezen. Als de bedrijfsnaam van die rekening overkomt met de naam die je hebt op gegeven bij Mollie moet het zo gepiept zijn