Klopt, is dood...
Same here, echt vervelend. Weet mss iemand hoe kan ik het snelste geld vanuit Belgische bank overmaken naar mijn bunq rekening (ik moet een tikkie betalen)? Add money met Bancontact werkt sws niet..
Jovana Heb je een credit of debit card elders lopen? Dan kun je op die manier direct een top up doen naar je Bunq rekening.
Yep same problem here
same!
Funcaps zelfde probleem en wil ook graag antwoord op de vraag of op zn minst een reactie van de helpdesk
Peter Helaas, ik heb het nu op de ouderwetse manier gedaan- overschrijving. Een dagje wachten maar het is niet anders, hopelijk gaan ze het snel in orde maken, ik maak best vaak gebruik van bunq.me
@bunq Any updates on this? Can't find any response bunq anywhere, broken for quite some time now.
Funcaps Hi!
Looks like it's working again
Bastiaan Heey,
Krijg je weer Ideal betalingen binnen via Bunq?
Funcaps Ja, ik kan weer iDEAL selecteren op m'n bunq.me pagina. Mogelijk moet je de pagina vernieuwen met Ctrl+F5 zodat hij de meest recente scripts/files ophaalt.
Bastiaan Ja oké, maar kan er ook weer betaald worden?
Bastiaan Wat is het probleem geweest denk je? Kan ik ervan uit gaan dat het de komende tijd wel weer goed gaat met bunq.me?
Er komen inderdaad weer betalingen binnen
Funcaps Hey bunqers 👋 Thank you for informing us about this issue. It appears that there were indeed some issues with our bunq.me feature. Our developers have looked into this and the problem is now fixed! Happy Holidays! 🎄
bunq Great to here! What exactly was the issue?
Bij het selecteren van een rekening kan ik geen bunq.me aanmaken, zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem?
Het is weer zover!!!