Wie kan mij helpen m’n accounts over te zetten naar nieuwe telefoon
Freek Waarom lukt het je niet om in te loggen? Krijg je een foutmelding te zien?
Geen idee Ze blijven m’n papieren uren controleren en krijg de berichten op m’n oude telefoon Kan je niet, op een of andere manier inloggen met telefoon nummer?
Freek Papieren controleren? Als in: heb je een nieuw account geopend? Dan moet je wachten totdat bunq je goedgekeurd hebt. Normaal gesproken kan je inderdaad inloggen met je telefoonnummer of e-mailadres.
Freek Hey! You can see how to login on a new device here: https://together.bunq.com/d/36372 💡If you're having troubles, you can always contact Support in the app: Profile > ⚙️ > scroll down > Need help? Get support.
Ik gooi de app van de nieuwe telefoon af en download het opnieuw Misschien doet ie het dan wel
Freek Just make sure to follow the steps provided on the site I have linked in my last message, and if the issue persists reach out to Support in the app!
Tyler 🇬🇧🇭🇺 Ze hebben me een sms gestuurd Nu werkt het👍
Heb wat problemen tussen me rekeningen.
App gewist en er opnieuw opgezet. Heb het zelfde wachten op ID check.
Als er nog een toestel online is kan het dan niet simpeler met een qr of een bunq bunq overschrijving?
Alex There was an unofficial one but recently an official one was released
I'm New member