Mijn BUNQ pas is verlopen, echter zijn de passen nu ook verwijderd uit mijn BUNQ account. Ik heb al meerdere keren een nieuwe proberen aan te vragen, maar ik kom steeds bij een zwart scherm uit. Hoe kan ik dit oplossen?
Kristel Dat is bijzonder! Probeer de bunq app eens te verwijderen en opnieuw te installeren, misschien helpt dat
Bedankt voor je reactie, heb ik geprobeerd. Helpt helaas niet
Kristel Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad, en ook geen andere gebruikers dit probleem zien noemen. Je bestelt een nieuwe pas gewoon via "Home > Meer > Kaart toevoegen"?
Kristel Vergeet bij het beantwoorden van een bericht niet rechtsonder een opmerking op het reageer icoon te tikken. Anders ontvangt deze persoon geen melding van je reactie!
Thijs Jup, zo bestel ik de pas. Zodra ik op pas bestellen druk blijft de app draaien en krijg ik uiteindelijk een zwart scherm 😅
Kristel Gebruik je de app op iOS of Android? Bij mij op Android lijkt alles naar behoren te werken.
Mocht het niet lukken, zou je deze bug kunnen melden bij bunq support
Ook 'Meer' is .... niet meer in de app. iOS. De app weet zelfs niet dat een creditcard is verlopen 😳 moet m zelf "blokkeren" 🤦♂️
Is er nog iemand bij bunq die dit soort zaken naloopt?