Ja snap ik , met mij documenten is niks mis mee heb het 1000x geprobeerd adres allles klopt , ik krijg altijd meldingen zoals je video is niet goed of de foto snap er niks van en me geduld is helaas bijna aan ze einde
Maar bedankt voor de feedback
Majid Zorg je ervoor dat je de foto en video in goed belichte omstandigheden zonder reflecties maakt, en je je telefoon goed stilhoudt? Bij mij werden de foto en video direct goedgekeurd.
Same here! Can’t verified
Rhoda Are you using an accepted form of identification and are you living in one of the countries bunq is active in? Check: https://together.bunq.com/d/1015 and https://together.bunq.com/d/3355
Thijs Yes I do. It’s says i need to send selfie. I sent it but the guide hasn’t reply for hours
Rhoda Verification can take up to two weeks. A reply from bunq support can take a few days.
En wat is er aan de hand wanneer na 30 dagen opeens om verificatie gevraagd wordt? ik kan nu niet meer bij mijn spaargeld komen en kan mijn telefoonnummer niet laten verifiëren omdat de limiet is bereikt. Krijg dit al dagen te zien en van helpdesk hoor ik niets!
Adriana Vragen over verificatie kunnen wij gebruikers hier in de community helaas niet beantwoorden, hiervoor moet je toch echt bij bunq support zijn. Een reactie kan enkele uren tot dagen duren. Na het aanmaken van een support ticket kan je ook op "SOS support" tikken, dan krijg je een reactie binnen ±20 minuten. Dit kan één keer per maand.
Ik heb een probleem met de verificatie wanneer ik me id verifieer staat er wacht af voor verificatie. Wanneer ik de app sluit een opnieuw open moet ik me opnieuw verifiëren
Harun Hoi Harun! Neem hiervoor even contact op met bunq support.
Dat heb ik ook gedaan, Is het niet mogelijk om sneller een reactie van hun terug te krijgen want ik ga op vakantie.
Harun Een reactie duurt enkele uren tot enkele dagen. Als het urgent is, kan je één keer per maand een SOS support ticket aanmaken.
Ik neem aan dat je ook je oude bank nog kunt gebruiken tijdens je vakantie?
Ik heb nog geen bank en moet hem nog aanmaken en ben er van plan om met bunq te doen, weet u mischien hoe ik de sos ticket aanmaak?
Harun Dat vind je door op de link in mijn vorige bericht te tikken
Wacht al dagen, geen reactie
Jan Het verifiëren van een nieuw account kan 1-2 weken duren.
Jammer dat wordt beloofd dat dat binnen 24 uur gebeurt! En ergerlijk, dat er totaal geen commentaar komt
Jan De meeste accounts kunnen automatisch binnen 5 minuten geverifieerd worden. Maar soms komt het voor dat een account handmatig geverifieerd dient te worden, dan duurt het langer. Een reactie komt zodra je account geverifieerd is!