Thijs Thnx again..
Markus Ik heb m'n opmerking even bijgewerkt! Het is 25 sub-accounts per gebruiker en niet per Pack.
Thijs Op zich vreemd dan, want ik kreeg onaangekondigd een extra rekening van 19 euro, en ik denk dat ik die kan herleiden naar 25 + accounts......
Markus Maar dat weet ik niet zeker dus..
Markus Dan ben je misschien over de 25 IBANs heen gegaan?
Thijs Klopt, die gereduceerd, en nu zie ik in aankomende factuur dat de 19 euro weggestreept wordt. Ik heb in de Buck pack alle accounts geteld. Dus ik denk dat je eerste antwoord toch het juiste was....,😜
Markus Nee, het is echt 25 IBANs per persoon en niet per Pack. Ik heb dit namelijk nagevraagd bij bunq.
Markus Helaas
Markus Helaas? Dit is toch juist positief nieuws? 😂
Markus Dan weet ik niet wat er bij mij anders gaat..
Markus Ik zie in de komende factuur dat de 19 euro in mindering is gebracht....
Markus Dan raad ik je aan even contact op te nemen met bunq support. Maar meestal zijn deze kosten gewoon omdat je over de 25 sub-accounts bent heen gegaan.
Thijs Ga ik doen. Heb er zelf 11 en de rest in mijn bunq pack kwam ik op 26
Markus Dus daar zat hij
Markus Dacht ik..
kan ik een screenshot delen hier...?
Markus
Gelukt
Zie dat bedoel ik....
Markus Dus uiteindelijk zijn er geen kosten, want de kosten worden weer teruggestort. Als je verdere vragen hierover hebt kan je het beste contact opnemen met bunq support.
Thijs Ga ik doen! Dit was NA het terug brengen van 26 naar 24 sub accounts. Maar ik ga het ze vragen.. zal het laten weten. Enne bedankt voor het meedenken