Als ik MasterCard wil aanvragen opnieuw krijg ik me betaalrekening in beeld die opnieuw aangevraagd dan word inplaats van MasterCard wat ik wil
Amanda You can easily use your drives license or ID card. Other than that you cannot borrow mone from bunq. You can't go in dept.
Hoe bedoel je gebruik je id waar?
Ik heb al geleend van bunq staat op mastercard
Ik wil de MasterCard ontvangen en lukt niet staat al 100 op
Amanda Er staat geen geld op je pas, want passen kunnen geen geld vasthouden. Je geld staat op een sub-account, en je kaart is hier aan verbonden.
Waarom ben je niet in staat om een Mastercard te bestellen? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien of kan je de optie niet vinden?
Hoi Thijs hoe kan ik dan geld pinnen
Amanda Door je pas te koppelen aan het sub-account vanaf welke je wilt betalen. Vervolgens kan je gewoon ergens pinnen om te betalen.
Wat is subaccount
Amanda Een sub-account is een "rekening" met een IBAN.
Bedankt! En hoe pin ik geld van mijn maestro pas? Waar geleend geld op staat?
Amanda Wat bedoel je met "geleend geld"? Je Maestro pas en Mastercard werken hetzelfde. Je koppelt ze aan een sub-account en je betaalt vanaf dat subaccount als je je pas gebruikt.
Er staat bij meer. Extra geld opnemen en kan je 100 bijvoorbeeld op je maestro pas zetten
Amanda Je kan geen geld op passen zetten. Je zet alleen geld op sub-accounts. Als je naar "Home > Meer > Geld toevoegen" gaat, kies je op welk sub-account je geld toevoegt.
Maar het bedrag van 100 ik opgenomen heb extra staat nergens bij.
Amanda Je hebt €100 opgenomen? Dan kan je dit zien op de pagina van je sub-account.
Ik heb extra geld opgenomen in de app. Kan een maestro card mee pinnen 100 staat daarop
Amanda Je hebt geld op een sub-account gezet, niet op een pas. Nogmaals, je kunt geen geld op passen zetten.
Dus ja, als je geld hebt toegevoegd aan een sub-account, en je pas is hier aan verbonden, dan kan je er mee betalen.
Via voeg geld toe
Erop gezet