Ja nou, ik heb dus inmiddels ook mijn vriendin overgehaald en bij de club gekregen. Ik heb een PACK abonnement afgesloten met mijn zakelijke rekening e.d. En nu is de vraag om de spaarrekeningen voor de kinderen (minderjarigen die geen bankpas nodig hebben nog enkel voor te sparen!) te valideren en dan dus ook te gebruiken. Zeker aangezien er voor kinderen een hogere rente geldt is het belangrijk dit op deze manier te doen. Echter, Support miept nu iets over aparte kindrekeningen nog weer extra, wat wij dus helemaal niet willen en ook niet de vraag was. We willen gewoon sparen voor 2 meisjes en bij Bunq en wel binnen 1 'seat' van mijn Pack als het effe kan. SUPPORT PLEASE
Child accounts are now fixed and working.
Now we only need a single IBAN to be Double checked since other banks (RABOBANK) decline to see it as an active Banknumber. Does this have something to with a trialperiod or something not being verified? This IBAN had been given to other parties, who then complained that the number could not be used.
Update 2:
All issues have been resolved. And in a rather timely fashion I might add. Me, my girlfriend and her kids, are thankful for this. And we hope for a bright banking future together with BUNQ.
Update 3:
Above all expectation, within 24 hours after reporting my suggested feature for Android supported payments for my business, this actually was implemented as a feature. Some coincidence here, but eventually I wanted this feature and got it faster than I could have dreamed. See the Tap-to-Pay page here...