René DiepstratenWizard
With the new second pin feature this seems less urgent I'd say. Just add a second pin to your cards and assign it to an extra account :)
With the new second pin feature this seems less urgent I'd say. Just add a second pin to your cards and assign it to an extra account :)
I was thinking the same. But there goes the wireless payment method #all4nothing ;-)
Well, it's certainly less work to enter your pin than to switch your accounts ;)
True, unless you make more than 1 payment with the same account :). Anyway, both ate a solution of course.
@Zoe-Orange-Zebra-1535645661#23619 Beste Zoë of andere Bunq medewerker,
Hoe staat het ervoor met de omschreven Widget?
Groet,
Leon
Dit lijkt inderdaad een betere werkwijze. +1
@LeonvanderLeer#36257 Hoi Leon! 👋
bunq geeft geen updates omtrent waaraan gewerkt wordt of waar aan gewerkt gaat worden. bunq verrast haar gebruikers graag. 😁 We zullen dus moeten afwachten, wie weet.. 😁 Het is altijd goed om high-fives achter te laten op ideeen die je leuk vindt, dat geeft het team een indicatie wat gebruikers graag willen. 🙌
Cheers 🌈
Would be nice if you didn’t have to scroll to switch accounts, it is probably the most used button on that page of the app. Would be nice if it was just moved to the top.
Ik zou deze functie ook erg graag zien! En dan als kers op de taart een Apple watch app waar ik vanaf mn horloge snel kan switchen en deze vervolgens met de al bestaande Apple pay optie direct afrekenen! 😁
Is het wisselen van widget nog niet opgelost?
@Rene-Indigo-Owl#129835 Allang... sinds update 11 geloof ik, ondersteunt bunq Siri en daarmee ook shortcuts (Opdrachten). Deze kan je in je widgets zetten.
Wat je moet doen is eerst de bunq app gebruiken om de handelingen die je wilt doen ‘te leren’. Gaat hier dus om een pas wisselen naar een rekening en terug.
Dan open je de Opdrachten-app en maakt een nieuwe opdracht aan. In de suggesties zal je bunq zien staan met dr handelingen die je zojuist hebt gedaan.
@Samzoiets#129853 Bedankt, maar ik heb geen Apple.
@Rene-Indigo-Owl#129854 Ah, daar ging het topic wel over. Ik nam aan dat je dus Apple had.
This widget would be a neat addition to Bunq!
@osado#1001 Ik heb een zakelijk account en een prive account.
Ik zou niet weten hoe ik moet switchen. Ik wordt hier zo moe van, na iedere update zijn functies beter verborgen.
Zelfs de helpdesk/customer service is verdwenen.
Kan je me vertellen hoe ik dit nu weer moet doen?