Kan ik een incasso terugboeken? En zo ja, hoe? Dit kan bij elke bank behalve bij bunq voor zover ik weet.
Dani Ja, dit is mogelijk. Zie het volgende topic: https://together.bunq.com/d/5873-how-do-i-request-a-refund-for-a-direct-debit
Bastiaan Heb deze optie nergens.
Dani je weet zeker dat het een automatisch incasso betreft en niet een ander type betaling? Bij de transactie staat dan "Incasso betaald".
Bastiaan Het betreft een maandelijks abonnement. Dat is in principe een incasso toch?
Dani Dat is niet altijd het geval, het kan ook een abonnement via bijvoorbeeld je Mastercard kaart zijn. Dan staat er bij de betreffende betaling meestal "Online betaling" of "Pinbetaling".
Bastiaan Helder. Dankjewel.
Heb een bunq rekening geopend 2 dagen geleden. Er zou een free trial zijn van 1 maand. Nu is er toch 2.99 geincasseerd. Er zit geen storneerknop bij die betaling. Hoe kan ik dat storneren?
Kim Je hebt waarschijnlijk binnen de 30 dagen trial periode gewisseld van Easy Green naar Easy Bank, daarom zijn de abonnementskosten voor Easy Bank in rekening gebracht. Mocht je het hier niet mee eens zijn, kan je contact opnemen met bunq support.