JustinChamp
ik ben ook volledig over. ja het is via een pack 5€, maar ik heb geen sec spijt gehad. een fijne app die je veel gebruikt levert veel gemak op.
ik ben ook volledig over. ja het is via een pack 5€, maar ik heb geen sec spijt gehad. een fijne app die je veel gebruikt levert veel gemak op.
@XADAT-NL-Silver-Frog#78012 is er gewoon hoor?
@Mike#78764 Hoe heb je het dan met je creditcard opgelost, als ik vragen mag?
@DennisdeWit#78770 Tegenwoordig gebruik ik de debit MasterCard in winkels en op reis en de virtuele MasterCards voor online betalingen. Ik ben sowieso geen voorstander van creditcards, geld uitgeven wat je (nog) niet hebt of niet van jou is, is zelden een goed idee.
Mocht ik ooit een auto gaan huren (die vereisen nog steeds vaak creditcard) dan kan ik altijd een creditcard bij ICS aanvragen (zijn vaak 1e jaar gratis) en na een jaar weer opzeggen... tegen dit probleem ben ik echter nog niet aangelopen.
@Mike#78771 Snap ik! Zo had ik het ook bedacht. Ik ben het met je creditcardmening eens. Alleen voor het boeken van een hotel wel handig. :)
@Quintenn#77999 Ik gebruik alleen nog Bunq
Volledig overgestapt! Geen moment spijt van! Pack met 4 vrienden! Apple Pay! Dual pin! En zelf bepalen waar je geld heen gaat!
@DennisdeWit#78783 Je kan ook een Mastercard aanvragen bij ICS het kost niet veel als je maandelijks gewoon alles afbetaald.
Overgestapt na 2 maanden proefdraaien. Nu al 2 jaar gelukkig gebruiker als hoofdbank. Ik mis geen enkele functie anders dan budgetrapportage. Ik heb nog wel rekeningen bij ING vanwege de hypotheek. Zakelijk zit ik bij Rabo omdat bunq me daar niet wilde hebben. Teveel geld 😜
De fijnste functionaliteit vind ik het goedkeuren van automatische incasso’s. Ik laat de limiet op 1 cent staan en approve ze allemaal 1 voor 1. Zo hou ik goed grip op de incasso’s en heb ik 5 dagen de tijd, zo lang blijven ze in de wacht. Handig als je geld op de rekening moet zetten of voor bedrijven die net voor de 25e incasseren.
Volledig overgestapt, heb premium en de kinderen hebben hun eigen rekening waar ik mee mag kijken via connect. Overstap ging redelijk geruisloos behalve dat ik een gedeelde rekening bij de abn eerst naar 1 rekeninghouder moest overzetten
Ja ik gebruik het al bijna jaar als hoofd bank en ga zo ook zakelijk gebruiken dus ik zou het gewoon doen 🤘
Alleen bunq voor meer dan een jaar, kids ook. Ik heb nog wel een Visa kaart van ICS maar heb m nog steeds niet nodig gehad😁 Ik ben super tevreden, helemaal als ik berichten over dubbele boekingen etc lees van ING of andere banken, bij bunq nog nooit storing gehad.
Ik ben super blij met bunq de service, het is mij het geld waard, bunq super goede bank.
Ik stap pas volledig over wanneer Bunq introduceert om eigen ontwerp te kiezen bij de pasjes, en wanneer ze een klantenservice hebben waar je naar toe kunt bellen bij problemen. Voor de rest een hele goede bank!
@XADAT-NL-Silver-Frog#78012 Er is wel een desktop versie, maar die staat op Github
@JaapJ#78946 O ja, en Apple Pay uiteraard. Super!!!!
@Peter-Silver-Akita-13518666#78995 Beta versie?
100% bunq (from ING)
@Haldun-Golden-Owl#78992 Met Apple Pay kun je zelf je telefoonhoesje ontwerpen. Is dat wat?