Kung-KelRookie
Pinnen verhogen
Pinnen verhogen
Wat is je vraag?
@Kung-kel-Navy-Jaguar#78016 Je kan maximaal 500 euro per dag per pas bij een geldautomaat pinnen. Dat bedrag kan je niet verhogen.
Voor pinnen in de winkel moet je zorgen dat paslimiet hoog genoeg is, die kan je zelf aanpassen in de app.
Let op: als je paslimiet lager is dan 500 kan je dus ook minder pinnen bij een geldautomaat.
Bovendien hanteren de meeste geldautomaten hun eigen limieten en kan je bijvoorbeeld maar 300 euro pinnen.
Dag Jeroen, waar in de app kan controleren/aanpassen hoeveel ik kan pinnen bij een winkel? Thanks groeten Marc
Hi 👋 @Marc-Cyan-Zebra-1245643605#202020
Je kunt je paslimiet bekijken en wijzigen onder Van mij > Passen > Selecteer een pas > ⚙️ > Daglimiet. Het limiet voor geldopnames is gelijk aan het daglimiet met een maximum van €500 per dag.
@JeroenE#78032 Hoi Jeroen, we hebben je al een tijd niet op de community gezien. Zit je nog bij Bunq? 🤔
Tim, top! Dank je wel
hoe kan ik mijn resterende maandelijkse opnames verhogen? die van mij staat namelijk op 0 en moet dingen van mijn spaar rekening naar mijn betaling rekening hebben
@Jeffrey-Golden-Leopard#274868 Hey! You can move funds from one savings account to another savings as long as you are the sole owner of those savings accounts. This does not count towards the 2 withdrawals limit. And the second way is by converting your savings account into a regular sub-account on IOS and via bunq Web. You can follow these steps: Go to the Savings Account you want to convert > Go to settings > press ‘convert to Bank Account’> confirm. For the time being, it's a one-way process.
There will be updates on the matter very soon.