• Bug with '1' badge

Ik zie een โ€˜badgeโ€™ staan bij mijn bunq app. Meestal betekent dit een transactie die ik nog niet gezien heb, maar nu heb ik alles bekeken (ook in mijn andere profiel) en de badge blijft staan.

Iemand een soortgelijke ervaring gehad?

@Peter-Silver-Akita-13518666#79012 Ik zie inmiddels dat ik niet de enige ben. Ik vermoed dat het met de rente bijschrijving te maken heeft.

I just reported the ๐Ÿ› to bunq.
      I also have some notification delaysat the moment, prolly also related to sending everybody interest notifications..

Hier ook, ik heb er al een paar weken last van. Maar nog niet de tijd genomen om contact hierover met bunq te zoeken

@Peter-Silver-Akita-13518666#79012

Bleef altijd een 1 in de badge staan. Nu een 2

Bij mij staat er nu ook een 1 die niet meer weggaat. Vanaf het moment van de rente bijschrijving.

bei mir ist es das Gleiche, dachte schon ich habe was falsch gemacht ๐Ÿ˜…

Gleiches Problem hier. Seit den Zinsen eine โ€ž1โ€œ die nicht verschwindet.

Zelfde probleem hier.

Can confirm. Additionally, nothing you tap gets cleared. Everytime you re-open the app, all transactions from today and all Together posts show a blue dot in front of it again as if theyโ€™re new, even if you did view them.

Cierto,tengo TOC con las notificaciones y es frustrante ver ese โ€œ1โ€ xD

Tim changed the title to Bug with '1' badge.
                            Tim added the tags.