Ik krijg van Moneybird een QR-code te zien om te koppelen met Bunq. Vervolgens scan ik deze met de Bunq app, maar dan wordt de App Store geopend en krijg ik de Bunq app te zien (alsof ik deze nog niet op mijn telefoon heb). Lijkt op een bug in de app.
Ter informatie: ik heb de laatste versie van de Bunq app (10.4.0) en draai deze op de laatste versie van iOS.
API Bug: QR redirects to App Store
DickChamp
Bevat die qr qode niet gewoon een link naar de appstore? In dat geval klopt het gedrag, maar geeft moneybird een verkeerde qr-code. Met een qr code scanner kan je zien wat voor informatie de code bevat (alleen een link of ook andere info)
Er zit geen link in de code, alleen een soort hash. Het is niet leesbaar in elk geval en ik ga het hier ook niet delen aangezien het een API key zou kunnen zijn.
Andries Reitsma B.V.Rookie
Schijnt dat ze er aan werken bij @bunq is sinds een paar dagen stuk. Moneybird zegt dit ook aangegeven te hebben bij ze.
SocioMerce Holding B.V.Rookie
Ik heb hetzelfde probleem met koppelen via QR code met MoneyBird. Kom in de Appstore terecht op m’n iPhone (nieuwste iOS).
BildmeisterRookie
Same here. Twee rekeningen in Moneybird werken gewoon goed. Ik wil een derde toevoegen en eindig in de app store.
Same here
Hier zelfde issue, maar dan met MoneyMonk
Idem met e-boekhouden
ErnstRookie
Zelfde met connect requests die wij zelf via de API genereren. Android werkt, ios gaan je naar de store. Mijn applicatie werkt dus al dagen niet. Heeft Bunq hier iets over te zeggen?
Het werkt weer met Moneybird
BastiaanMaster
@De-Verre-Consultancy-Maroon-Lion#81209 klopt, is opgelost in de app update van afgelopen donderdag.