Vandaag heb ik de MasterCard ontvangen, maar ik heb een paar op- en aanmerkingen.
1: op de kaart zitten een aardig wat kleine krasjes en er zitten vegen op die er moeilijk af te krijgen zijn (met spiritus)
2: op de kaart staat mijn voornaam + tweede naam + achternaam helemaal uitgeschreven op de kaart terwijl ik bij het bestellen heb aangegeven dat ik voorletter + voorletter + achternaam op mijn kaart wou. Dit is niet zo een heel groot probleem, maar nu staat er in de app wat ik heb aangegeven en op mijn fysieke kaart staat iets anders. Ze komen dus niet overeen.
3: op de achterkant van de kaart is de tekst niet helemaal goed gedrukt en is bijna lastig leesbaar. De kaart ziet er nu een beetje uit alsof hij versleten is.
4: in Together heb ik gelezen dat je de magstrip kan activeren en deactiveren in de app. Ik heb deze optie echter nog niet kunnen vinden. Is deze er wel en zo ja, waar?
En een vraagje, MOET je handtekening op de kaart of is hij anders ongeldig?
TL;DR Kaart ziet er een beetje versleten uit, geen magstrip optie, kaart en app (bestelling) komen niet overeen en is een handtekening verplicht?