• Prepaid Credit Card

Wannneer is het mogelijk via bunq om met prepaid credit card te kunnen betalen? Zou ideaal zijn! Met de oplaad functie via iDeal en toch de volle 100% service van de reguliere creditcard dienstverlening. Bij overige aanbieders is het een no go issue! Slechte dienstverlening! Hoop snel dat het via bunq kan en mogelijk wordt gemaakt😉

Hoi!

Een tijdje geleden kwamen een aantal gebruikers inderdaad al met dat idee 😄 In dit topic bespreken zij wat ze graag zouden willen zien, hier zullen we iedereen ook updaten als we meer informatie hebben! 👍

Hoop dat het snel komt. De huidige systemen voor de prepaid card bij overige banken zijn echt slecht!

Ik ben wel voor prepaid met dezelfde functionaliteit van de reguliere credit card! We hebben nu al een debit card.

Gewoon een prepaid mastercard of visa, het gaat mij niet om al die extra's maar gewoon dat ik overal ter wereld kan betalen.

Precies, die je kan opladen met iDeal, zoals we nu ook kunnen doen met onze bunq. De huidige systeem van de andere banken is omslachtig en duurt lang voordat je op je cc hebt. zoals bunq is hetzelfde voor de pp cc. Dat je kan koppelen met je eigen bankrekening of welke bank dan ook. Functionaliteit van iDeal is top. Ideaal.

Pre-paid is echt super primitief.

Net zoals Revolut of N26 een debit MasterCard met een bestedingslimiet net zo hoog als je saldo.

Dit roep ik al bijna 3 jaar tegen Bunq! N26 werkt super en als Bunq niet snel hetzelfde doet weet ik dat een ander het het wel gaat aanbieden in Nl. Op die dag stop ik ook met Bunq. Een debit/mastercard gekoppeld aan het tegoed van je rekening hadden ze al lang voor elkaar kunnen hebben. Wat zijn de concrete vooruitzichten Koen?

Write a Reply...