• Ask the Community
  • Uploading a profile picture to Together

@Sander#81097 Dit was de oplossing, bedankt!

@Patrick-Vorgers#81091 De oplossing van Sander werkte Patrick!

@Mtouch#81077 De oplossing van Sander werkte Mtouch!

Tim changed the title to Uploading a profile picture to Together.

@dwdijkstra#81186 Op de een of andere manier blijft hij bij mij constant vragen om in te loggen als ik together benader via de website. Hij schakelt over na de Bunq app en dan geef ik toestemming maar daarna ben ik niet ingelogd. πŸ€”

@Patrick-Vorgers#81195

Dat is helaas weer een ander bugje als je probeert in te loggen op de desktop site vanaf je mobiel.πŸ˜… Als je snel terug gaat naar het beginscherm van je telefoon, voordat je vanuit de app wordt re-direct naar de site. Als je dan handmatig de website together.bunq.com benaderd zou je ingelogd moeten zijn.

Ik krijg dan deze melding: Login will continue via the app. You will now be redirected...
              If you are not being redirected, please [url=bunq://x-bunq-app/token-qr-user-web-authentication?token=1a2966...]click here[/url] to try again. 😦

@Tim#81196 Ik word een beetje gek van al die bugjes πŸ˜‚πŸ˜‚

@Patrick-Vorgers#81195 Dit had ik ook met mijn mobiel. Als je het via de desktop app doet werkt het probleemloos!

@dwdijkstra#81210 Inderdaad via de desktop werkt het wel. Zucht πŸ˜ƒ

@Janet-Maroon-Llama#81199 bekende bug, op je mobiel is het de "bedoeling" om Together in de app gewoon te gebruiken. Op een tablet/desktop zou het gewoon moeten werken.

@Sander#81228 Ik had even de hoop dat het bij mij ook zou lukken. Helaas. Nog steeds "You do not have permission to do that." πŸ˜‰

@tph#81235 zie mijn oorspronkelijke antwoord;

@Sander#81097 mits je geen last hebt van deze bug (ik weet niet zeker of die al verholpen is). πŸ™‚

Voor sommige gebruikers lijkt het niet mogelijk om de afbeelding aan te passen, bunq is daarvan op de hoogte en ze zullen het z.s.m. fixen.

@Sander#81228 Ah ok, ik heb geen tablet of desktop. Dan houdt het voor nu op.

@dwdijkstra#81188 Thanks...Kom daar zelf maar eens op. Beetje vaag dat de officiΓ«le support dan niet verder komt dan het een bug noemen en verder niets lijkt te doen. Zeg dan gewoon β€˜ik weet het niet’ of verwijs gewoon naar het forum waar men kennelijk beter op de hoogte van het product is dan bunq zelf... πŸ˜‚

@Mtouch#81467 Helemaal mee eens! Maar voor ons is het in elk geval opgelost. Succes verder!

4 days later

Wat is de status van de bug momenteel, zijn ze ermee bezig?

Write a Reply...