• Leveringstijd nieuwe bankpas

Ik heb vandaag een nieuwe bankpas besteld. Ik zie dat de pas omstreeks 16 augustus wordt geleverd. Dat is 9 dagen later. Duurt dit in de praktijk echt zo lang. 2/3 werkdagen is volgens mij marktconform.

5 months later

Mijn bankpas is ondertussen al 2 dagen later dan genoemde datum is deze nu vermist ?

Good morning Jeroen!

I will go ahead and contact you via our support chat to help look into this for you 👍

Speak with you soon 🙂

Jeroen ik heb exact het zelfde probleem. Mij werd verteld om de 2 bestelde passen te blokkeren en dan 2 nieuwe aan te vragen

Top kijk daar heb ik wat aan bedankt jeffrey

3 januari besteld omdat ik mijn portomonee ben verloren. 4 pasjes ondertussen. Nog geen 1 binnen.

Voor de zekerheid maar weer een abn rekening online geopend voor als "backup rekening" op 13 januari, gister pincode en vandaag de pas binnen gehad. Hoop morgen toch mijn pas binnen te hebben.

Geen dank! Kijk voor meer info hier: https://together.bunq.com/topic/how-to-replace-a-card

Hi Stanley!

I will contact you through our support chat so we can get this figured out for you 🙂

Thanks for reaching out!

Hier hetzelfde probleem, op 8 januari, meerdere pasjes besteld met verschillende accounts binnen het gezin. Helaas nog niet binnen. Ook contact gehad met de support en die vertelde mij ook dat je ze dan moet vervangen. Na hoeveel dagen kan je de passen blokkeren en vervangen?

Hi there Chesney 🙂

If your mailing address for the card is confirmed to be correct and you still haven't received it within 2 weeks of the order date, we then recommend the card replacement feature!

This Together topic can explain how to go about this --> https://together.bunq.com/topic/how-to-replace-a-card 👍

If you have any further questions, I'll be here 🙋

Heb op 17 december een vervangende pas besteld. Op 6 januari nog niet ontvangen en dus een 2e vervangende pas besteld. Deze zou er omstreeks 16 januari zijn maar ook deze heb ik tot op heden niet ontvangen. Het adres klopt en ik ontvang ook gewoon andere post.

bunq is in vele opzichten superieur en over vrijwel alles is supergoed nagedacht. Maar aan de verstrekking van de passen mag wel wat verbeteren.

De indicatieve levertijd van 10 dagen is sowieso al relatief lang.

Hi CJ 🙂

I am sorry to hear this! I will contact you via our support chat to make sure we can get you your card as soon as possible 👍

We do appreciate this feedback and will of course take it into consideration for the future!

Speak with you shortly 😊

Ik had op 8 januari een nieuwe pas besteld, vandaag contact gehad met support en die vertelde mij dat de batch van die periode een vertraging heeft opgelopen van +/- 6 dagen.

Dat is goed nieuws om te horen! Gelukkig komen ze dan nog :)

Nou lekker dan kreeg het advies ze opnieuw te bestellen 😕 zou fijn zijn als de support voortaan een eenduidig antwoord geeft

Ik denk dat beide correct zijn. Er is een probleem batch waardoor er vertraging is en daar kan je op gaan wachten. Als je echter het zekere voor het onzekere neemt kan je de bestelde pasjes ook blokkeren, waardoor er in je abonnement weer ruimte vrijkomt om nieuwe passen te bestellen. Die komen dan uit een nieuwe batch die mogelijk geen leverprobleem heeft.

Update: pas inmiddels ontvangen :)