- SimonAceCO2 Saver
Onlangs ben ik een betaalde Bunq gebruiker geworden en heb ik mijn vriendin als nieuwe klant uitgenodigd om ook Bunq te gaan gebruiken en om in aanmerking te komen voor de aanmeld bonus van €10,- per persoon.
Zo gezegd zo gedaan en we hebben een Bunq Joint rekening geopend en mijn vriendin heeft haar eerste pin betaling in een winkel gedaan. Omdat we de €10,- niet ontvingen hebben we contact met Bunq support opgenomen. Via de support kregen we te horen dat de actie niet geldt voor Bunq Joint en dat we dus geen welkomst bonus krijgen. Ik heb er toen nog op gewezen dat niet in de actie staat de actie niet op Bunq Joint van toepassing zou zijn, maar hier had support geen boodschap aan.
Dit is m’n eerste negative ervaring met Bunq en ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat er zo flauw zou worden gedaan over de actie. Ik dacht er goed aan te doen dit met de community te delen. Ik ben namelijk erg positief over Bunq en vooral de missie van Bunq maar de support laat wat mij betreft nog wel wat te wensen over. Helaas...