• zakelijke rekening aanmaken, mailadres reeds bekend

Ik moet van jullie mijn "zakelijke" rekening omzetten naar een zakelijk account. Jullie kunnen niet het huidige bankrekeningnummer omzetten naar een zakelijk adres. Nu heb ik dit zojuist gedaan echter geeft jullie site aan dat het mailadres al bekend is (dat klopt ook, want daar staan de huidige 2 rekeningnummers op). Wat nu?

@Robin-Violet-Starfish#86528 Man kann leider nur einmal die E-Mail-Adresse verwenden, also müssen sie sich eine neue anlegen.

Aangezien ik het andere adres ook zakelijk had aangemaakt heb ik hier het zakelijke mailadres voor gebruikt...

@Robin-Violet-Starfish#86543 Kan je het emailadres van de huidige rekeningen niet wijzigen? Bijvoorbeeld naar een privé e-mail adres?

Ik bedoelde waar in de app. Maar is gelukt. Maar nu heb ik eea voor elkaar. Als ik dan inlog (van de website moet ik verder op mijn mobiel) dan krijg ik de volgende foutmelding: alias is niet in afwachting (probeer opnieuw). Deze foutcode blijf ik houden. Wat nu?

@Robin-Violet-Starfish#86571 Die melding ken ik niet. Misschien even aan private support vragen.

@Robin-Violet-Starfish#86571 heb je reeds de bevestigingcode/link aangeklikt op het nieuwe adres?

Write a Reply...