MaxRookie
Hoi BUNQ'ers, ook ik ben geschrokken van de nieuwe premium prijzen, maar ik geef jullie graag een kans. Omdat ik samen met mijn vriendin fervent BUNQ gebruiker ben, zet ik de prijzen graag eens naast elkaar en dan blijkt dat als we samen gebruik maken van één rekening, we ongeveer op € 40 euro extra voor BUNQ uitkomen per jaar (20 pp), dat is te doen.
Wat een reden is om niet over te stappen naar BUNQ, kan de CreditCard zijn. Ik ben nu gebruiker van de Bijenkorfcard en hiermee heb ik een aantal voordelen die veel creditcards ook hebben, zoals:
Aankopen 365 dagen verzekerd, Aflever- & Internetgarantie, Bagagevertragingsverzekering, Hulpverleningsverzekering, Reisongevallenverzekering, Vluchtvertragingsverzekering, Betalen in andere valuta zonder extra kosten, Rente van 0,5 procent op een positief saldo vanaf 500 euro en natuurlijk mocht het een keer nodig zijn op vakantie, toch even rood staan.
Ik zie echter niets terug in jullie voorwaarden van enige voordelen van de CreditCard. Zijn die er wel? Indien ja, dan ga ik zeker overwegen om gebruik te maken van jullie premium pakket!