• Custom card / gepersonaliseerde pas

Is het mogelijk om een custom pas, voor mijn part รฉรฉn egale kleur, aan te vragen? De kleuren vind ik iets teveel van het goede...

Hi Yasin,

Bedankt voor je berichtje! Op dit moment is dat niet mogelijk, maar het staat wel op onze wishlist. Wij zetten je "wish" erbij en indien hier veel vraag naar is dan kunnen wij hier in de toekomst eventueel iets mee doen. Wij zullen dan hier een berichtje achterlaten :)

Verschillende designs is leuk! Zorg dat er een paar zijn waar uit gekozen kan worden, heb je toch een soort van eigen pas (en is het beter uit elkaar te houden welke bij welke bankrekening hoort).

Als je meerdere passen hebt, bijvoorbeeld zakelijk en persoonlijk dan is het idd lastig. Goed idee om iig verschillende designs te kunnen kiezen ๐Ÿ‘

Goed idee om een aantal designs te hebben waar je uit kunt kiezen. Nog even een compliment over de huidige pas ik vind deze echt mooi. Persoonlijk hou ik van kleur! :-)

ik ben der ook voor, +1

2 months later
              12 days later

Ik zou wel een helemaal zwarte bunq pas van titanium willen. Das pas premium! ๐Ÿ˜Ž

16 days later

Ja dit ervaar ik hetzelde. Heb nu met een stift Z & P er op gezet om ze makkelijk uit elkaar te houden. Zakelijk & Prive

Pas maar op, een custom card zou alleen voor Premium accounts zijn. Dat ga jij vast weer opdringerig vinden dan :-D

Hi Arjan, bedankt voor je bezorgdheid, maar ik ben een trotse bunq premium gebruiker ๐Ÿ˜