• Cashflow Manager herkent exportformat niet

Cashflow manager is een financiel administratie programma die je cashflow inzichtelijk maakt. Bunq staat. Iet bij de banken waarmee geconnect kan worden. Ze hebben ook een import mogelijkheid maar deze herkent niet de export bestanden die Bunq maakt.

Kent iemand een programma zoals deze of bijvoorbeeld Afas die wel met Bunq kan connecten?

Hi Lotte,

Dank voor je reactie.

Ik loop eigenlijk alle huishoudboekjes achtige applicaties af die ik kan vinden om te proberen of ze iets met Bunq kunnen. Tot nog toe geen succes. Vaak ondersteunen ze CSV bestanden maar ze zetten er niet bij hoe het CSV er van binnen uit moet zien (welke kolommen, scheiding van tekens en data format).

Het gaat mij niet om een boekhoud pakket (die vaak ook prijzig zijn) maar meer een programma waar ik (samen met mijn vrouw) een beter inzicht kan krijgen in onze uitgaven.

Ik blijf zoeken.

3 months later

Het is mij gelukt om de csv export van de BUNQ app op een iPhone te exporteren naar de applicatie mijngeldzakken.nl deze kan ondermeer overweg met de data.

Verder eb ik helaas nog niets kunnen vinden.... AFAS en Cashflow werken in ieder geval niet.

Write a Reply...