• Ask the Community
  • Wie heeft de Travel Card al?

@Jos-Golden-Unicorn#99020 Mijn ervaring is dat het niet altijd klopt. Maar dan op de manier dat ik post krijg die niet in de app is gekomen. Soms krijg ik die melding dan nog een paar dagen later, soms helemaal niet.

Als het in de app staat dan komt het ook.

En natuurlijk alleen de post via PostNL, van andere partijen staat er niet in.

Woehoeee! Ik krijg hem vandaag binnen! :D. (Gek eigenlijk, dat je enthousiast wordt van een bankkaart)

@Jelle90#99026 Wie heute Samstag arbeiten Briefe zustellung am Samstag bei euch ?

@Bernd-Cyan-Penguin#99008 Danke für die Info. Und was soll Dank so ein Travel Card Plan, aber das wird sicherlich in den FAQs stehen, die ich so ungerne lese. Letztlich brauche ich sowas auch nicht, also ich meine diesen Plan.

Grüsse aus dem schönen Holland, wo ich gerade meinen Urlaub verbringe. Danke Maestro via Apple Pay das reinste Vergnügen.

@Bernd-Cyan-Penguin#99037 Ist im 🇩🇪 nicht zustellung post Montag bis Freitag wie im 🇦🇹 ?

@Pay4Fun#99045 In Deutschland stellt die Post mo - sa zu. Es gibt einige Testbezirke wo andere Zustellzeiten ausprobiert werden

@Pay4Fun#99045 In Deutschland kommt die Post auch samstags.

@Bernd-Cyan-Penguin#99047 Bei uns im Österreich Nur EMS Briefe wird Samstag zugestellt, ich weiß nicht jetz ob Bunq als EMS zugeschickt oder als normal Brief 🤔

@Pay4Fun#99050 Volgens mij stuurt bunq altijd als normale brief en nooit expresse.
                  In Nederland is er dus wel bezorging op zaterdag, maar weer niet op maandag. De post is redelijk ingericht op bedrijven, die in het weekend geen post versturen omdat ze gesloten zijn.

Zojuist binnengekomen. Ziet er mooi uit, heeft een glimmende laag

Perfecte timing bunq🙌🏻 Morgen op vakantie🌈

Ja, vandaag de travel card met de post ontvangen op deze zaterdag!

@Kevin-Olive-Starfish#99072 Il quale giorno era prevista la consegna?

@Enrico-G#99075 Hij stond op de planning voor woensdag.

De kaart is plastic, maar heeft een soort metallic kleur.

@JeroenE#99077 OK grazie! La mia è in programma per martedì 18, ma le poste italiane sono molto lente sicuro!