StefanRookie
Hey Bunqers,
Ideetje: als je een betaling wilt delen dan sturen jullie een verzoek via sms. Zouden jullie andere messengers willen toevoegen zodat je hier uit kunt kiezen? Zoals bijvoorbeeld whatsapp?
Keep up the good work!
Hey Bunqers,
Ideetje: als je een betaling wilt delen dan sturen jullie een verzoek via sms. Zouden jullie andere messengers willen toevoegen zodat je hier uit kunt kiezen? Zoals bijvoorbeeld whatsapp?
Keep up the good work!
Hi Stefanus š
Thank you for your feedback! We appreciate your idea and enthusiasm on this.
Currently, this is not on our roadmap to implement. If the situation ever changes, we'll make sure to update this topic š
Dit is toch al mogelijk?
Je kunt bij "Rekening Delen" (of andere request) de ontvanger (E-mail of telefoon) leeg laten en daarna op de knop "Ga door: Deel link" klikken.
Vervolgens klik je nogmaals op "Deel link", daarna kun je WhatsApp kiezen.
Helaas werkt dit in de iPhone app enkel bij een request (verzoek) en niet bij Deel; bij Deel moet je een telefoonnummer of e-mailadres invoeren voordat de āvolgendeā-knop actief wordt..
Zou wel erg fijn zijn als dit in beide gevallen via Whatsapp kan.
Mogelijk is dat dan een bug? Zou zelfde moeten werken, denk ik..
Is dit misschien al bij support gemeld?
@koen, correct! Kan alleen bij āDeelā niet. En het uitgaande smsāje staat ook niet in je verstuurde smsājes dus beetje lastig om bijvoorbeeld te volgen wat je uitstuurt en om eventueel en herinnering erachteraan te sturen. Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om dit ook via andere messengers mogelijk te maken?
Hoe zou dit met deel moeten werken dan? Met deel is het toch het idee dat je van te voren specificeert wie welk deel moet betalen? Dat je dan losse links krijgt en die los naar elke persoon stuurt? Ik denk dat het niet mogelijk is om vanuit bunq persoonlijke links automatisch via WhatsApp te versturen, niet via iOS share sheets in ieder geval.
In de Android app kan dat dus wel, ook bij "Deel". Daarom lijkt het mij dus een bug in de iOS app.
@Stefanus, verstuurde request zijn zichtbaar in de app. Daar kun je precies zien wie wel en niet betaald heeft, dus het zou niet perse noodzakelijk zijn om de uitgaande smsjes op te slaan.
Of een limitatie van iOS.
Ik zou dit ook graag willen. Ik liep er onlangs tegenaan dat een aantal mensen in een deel-actie gewoon vergaten te betalen omdat ze nooit iMessage gebruiken. Ik ben zelf geen fan van whatsapp, maar voor veel mensen is het de enige messenger die er telt.
Precies dit! š
Klinkt als een heel slecht excuus ;)
Kijk gewoon in je events en dan kan je de requests via WhatsApp of iMessage of whatever sharen