• Telefoon en tablet

Hallo kan je de App tegelijk ingelogd hebben op je telefoon en op de tablet. Gebruik bunq zakelijk en vrouw doet boekhouding op tablet mvg Mike

Je moet dan twee telefoonnummers registreren, voor ieder apparaat 1.

5 months later

Ja dat kan, ik heb het op zowel mijn praktijk als wel mijn tablet staan, met één telefoon nummer

Klopt, bunq heeft daar nog niet zo lang geleden eea voor aangepast. Ik heb het nu ook werkend op tablet en telefoon zonder extra telnr. En als je een Android tablet hebt, dan wordt de applicatie ook nog eens mooi geschaald waardoor het er zelfs strak uitziet!

Raar, op de iPad ziet bunq er uit als een telefoon app...

Op mijn pixel Plus. Tablet, ziet hij er exact het zelfde uit als op mijn Nexus 6p telefoon. En het jammere is dat hij niet in Landscapes kan. Dat zou wel fijn zijn als dat wel zou kunnen.

@DaveFlash.. voor beide OS-en geldt dat de app niet is geoptimaliseerd voor tablet gebruik. Mijn tablet zegt ook dat deze app alleen voor telefoons is. Echter, blijkbaar zit er toch iets in Andriod wat dat toch netjes oplost.

Landschape zou inderdaad ideaal zijn.

Hmm, kun je een screenshot toevoegen, want zo:

ziet bunq er uit op iPad!

Dit is inmiddels veranderd.

Blijkbaar gegen universal app; ontwikkeld voor iPhone (zie rechts onderaan (1x))

Tegelijk ingelogd hebben lukt niet...

Ik heb bunq op mijn android telefoon en op mijn iPad gezet.

Als de app op de telefoon open is en ik open hem ook op de iPad dan zal de telefoon uitgelogd worden. Je keert terug naar het inlogscherm waar je de code of vingerafdruk moet invoeren.

Write a Reply...