• Ask the Community
  • Ik wil een limiet per pas instellen, hoe kan ik dit doen?

Ik heb nu 6 passen die allemaal bij hetzelfde rekening account horen. Nu zou ik drie van deze passen een andere dagelijkse limiet willen geven dan de ander drie passen. Of te wel, 3 van deze passen mogen per dag niet meer dan 20,- euro pinnen, de andere drie mogen tot Max 500,- euro opnemen. Hoe kan ik dit doen?

@Stichting-Het-Adriano-Huis-Purple-Lion#100875 Dat is mogelijk.

• Ga naar het tab "Passen".
    • Selecteer de gewenste kaart.
    • Klik op "Instellingen".
    • Klik op "Limiet per dag".
    • Selecteer het gewenste limiet en klik rechts bovenin op het vinkje om het te bevestigen.

@Stichting-Het-Adriano-Huis-Purple-Lion#100894 Bij mij (op android) staat er onderaan een schuifje met als tekst "Toepassen op alle passen". Als je deze schuif uitzet, wordt het alleen toegepast op de geselecteerde pas. Voor het toepassen kan je klikken op de knop rechts bovenaan.

5 years later

Ik wil mijn overmaak limiet verhogen en word gek dat mijn rekening na en dag nog steeds geblokt is

@New-Olive-Gazelle-121209561#288537 Hey Abdelaziz 👋 Thanks for letting us know there's still limitation in place on your account.

These limitations were put there as part of routine checks that keep your account, and our whole banking system, safe 🙌 As I see that the limitations have been there just over 24 hours, I've escalated your inquiry so that your account can be reviewed right away 🚀

We'll keep you updated via the in-app support center from here on out! Have a lovely day 🌈

Write a Reply...