• Automatisch incasso stopzetten

Hoi! Ik wil graag weten of ik een terugbetaling kan krijgen. Ik heb namelijk 1 mnd Bunq premium geprobeerd, maar heb hier amper tot geen gebruik van gemaakt en nu is het dmv automatisch incasso met 1 mnd verlengt, terwijl ik het niet gebruik. Please let me know!

Je kan deze automatische incasso volgens mij niet ongedaan maken, maar onder Profiel -> Mijn Lidmaatschap -> Van Lidmaatschap wisselen kan je wel je abonnement omzetten naar een gratis abonnement. Maar je kan altijd contact opnemen met Support, misschien kunnen ze iets voor je betekenen.

Bij abonnement omzetten staan alleen maar abonnementen die geld kosten, behalve de wereldkaart geloof ik, maar die moet je dan weer aanschaffen. 🙄😅

@Christy-Turquoise-Bear#102347 Stimmt, da es kein kostenloses Konto mehr gibt.

@Christy-Turquoise-Bear#102335 Helaas is er geen gratis account meer. Je kan idd de Travelcard abonnement afsluiten voor eenmalig 10€ of je kan aan bunq vragen om je account te sluiten. https://www.bunq.com/link/support

Nou, aangezien mijn premium nog een maand doorloopt heb ik de travel pas gratis kunnen bestellen. Wat mij betreft is mijn vraag beantwoord en mijn probleem zo goed als opgelost. Bedankt voor het meedenken!

@Christy-Turquoise-Bear#102359 So gesehen gar keine schlechte Idee, da die Karte ja ansonsten 2 € mehr gekostet hätte und sie aber trotzdem danach auf die reine Travel Card umsteigen können, die ja monatlich gar nichts kostet ;-)

Write a Reply...