Ik gebruikte voordat ik Bunq had, Afas Personal. Prima, simpel . 3 tientjes per jaar. Helaas geen mogelijkheden om een BUNQ rekeningnummer toe te voegen. Heb meerdere malen met Afas contact gezocht, echter Afas geeft geen krimp 😡
Huishoudboekje software
FedericoRookie
Hi allen,
Ik lees dat mensen op zoek zijn naar een huishoudboekje dat automatisch transacties synchroniseert. Ik ben zelf de founder van de start-up Bittiq die precies deze functionaliteit aanbiedt. De app biedt de mogelijkheid om je rekeningen te koppelen en genereert dan automatisch een overzicht van je uitgaven en je vaste lasten. Je kunt dit overigens (gratis) voor meerdere rekeningen van verschillende banken doen - waaronder Bunq.
Volgens mij sluit Bittiq dus goed aan bij de wensen die ik hier lees. Misschien iets om te proberen!
Federico
GielChamp
@Lotte-Golden-Zebra#13272 Link bestaat niet meer.
@Federico-Maroon-Swan#36796 Net Bittiq gedownload . Waarom is het niet mogelijk zelf categorieën aan te maken? Dat is nu juist zo handig in Afas Personal !
MartenRookie
Net Bittiq geïnstalleerd, ziet er mooi uit op iOS echter het werkt nog niet. Wanneeer komt er een koppeling met Afas?