• Let us VOTE! -- Laten we STEMMEN!

Omdat Ali er zo van overtuigd is dat we zo blij zijn met het nieuwe pakket, lijkt het mij een goed idee om te stemmen. Laten we van dit topic GEEN discussie maken, alleen antwoorden op onderstaande manier:

--

Because Ali is convinced we are all so happy with the new policy, i think we should vote. No extra messages, just vote in this manner:

A - I will stay and pay 7,99 for premium --- Ik blijf, en betaal gerust de 7,99 voor premium

B - I will only stay if premium will be changed to 2.99/3.99 --- Ik ga, of de tarieven moeten omlaag gaan naar bijvoorbeeld 2.99/3.99

C - I will go to another bank or back to my old bank and leave Bunq. --- ik ga.

D - I will keep Bunq Free, and stay at another bank for my big business. --- Ik zal alleen gratis gebruiken, maar de grotere geldzaken niet meeverhuizen.

Er mist een optie.

Ik kies voor E: er moet een abonnement tussen Premium en Free zijn. Met max. 10 rekeningen, 1 mastercard, 1 maestro card.

B for me. Even if they offer a mid-level subscription. Unfortunately, this is not a democracy....

Waar is de optie: uitsluitend bunq free blijven gebruiken zonder premium.

Ik heb namelijk geen andere bank nodig voor mijn 'big business'.

A. Keep it upI don't mind paying a couple of extra bucks. For the most part, my customer satisfaction will not be about the price.

Kan je er niet een online poll van maken? Dit is niet overzichtelijk. Creeer even iets zoals https://www.poll-maker.com

Moeilijk kiezen. Gaat me niet om geld maar om vertrouwen. Wat mij betreft een E toevoegen.

E. I will leave Bunq because trust is the most important and the bank failed --- Ik verlaat Bunq want vind de betrouwbaarheid van een bank het belangrijkst en daarin hebben ze gefaald.

Hier sluit ik me bij aan. +1

B! Vooral ook omdat mijn vrouw en ik beiden een eigen bunq account hebben met een aantal gedeelde rekeningen. 16 euro gaan we echt niet betalen.

A

Maar volgens mij is bunq geen democratie :p