De Request en Betaal knop staat nu bovenaan bij overzicht van alle rekeningen. Ik zou echter ook graag die knop willen hebben als ik een rekening selecteer. Als je voor een specifieke rekening iets wilt regelen, bekijk je eerst de overzichten daarvan en wil dan vervolgens een betaal of request versturen. Dan is ook die rekening meteen geselecteerd.
Betaal/Request knop bij iedere rekening tonen
Peter 🇳🇱🇬🇧Ace
Hee Thijs! Bedankt voor je input! Wij geloven in de kracht eenvoud, en dat is dan ook de reden dat we voor deze lay out gekozen hebben. Maar dat gezegd hebbende: we zijn gek op input, dus we nemen jouw opmerking zeker mee. Als je nog meer suggesties hebt wat betreft design dan kun je aanhaken op deze discussie
Harm JanWizard
Helemaal eens met dit idee,dacht hier van de week nog aan van dit kan makkelijker!
Nu moet je telkens heen en weer, dat zijn te veel handelingen en kan simpeler. Als de betaal/request knop ook bij de rekeningen staat is het wel zo makkelijk dat ook meteen deze rekening word geselecteerd als ontvanger/begunstigde.
TacoChamp
Staat 'whish list' bij. Betekent dat dat het komt? Ik vind t erg irritant dat het er niet in zit. Kan prima naast die enorme storting knop die ik nooit gebruik.
FrancescWizard
Hey Taco!
The wishlist is to keep track of the ideas or wishes you guys have so that we can evaluate them and see if they are feasible!
If we make the wish a reality you will be updated on it 👍
NiekAce
Dit zou zeker heel welkom zijn, Ik heb net echt moeten zoeken hoe ik geld van een spaarrekening naar mijn persoonlijke rekening over moest zetten. Ik zou het zelf erg fijn vinden als die 'storting' knop verplaatst word naar de rekening instellingen of iets dergelijks en dat dit vervangen word door een betaal en request button of iets dergelijks. Of dat bij het aanmaken van een request of betaling meteen de keuze is voor betalende en ontvangende rekening. Dat zou het voor mij meteen een stuk duidelijker zijn geweest.
TomAce
Vroeger zat deze knop er wel. Ik dacht in eerste instantie dat het gewoon even wennen was, maar ik klik nog steeds vaak mis. Een betaal knop bij een specifiek account mag wat mij betreft weer terugkomen!