• Online boekhouding software

Weet er toevallig iemand een goedkope online boekhouding software die door bunq en whmcs wordt ondersteund?

Ik ben erg benieuwd waar mede-bunqers goeie ervaring mee hebben! 😄

Met welke boekhouding software kan ik meerdere rekeningen zien? met bunq heb je 25 rekeningen en met de meest boekhouding software zie je alleen éen! (of je moet per rekening betalen)

Ja, maar ondersteunen die ook whmcs? Dat is wel een punt. Er zijn al redelijk wat systemen die met bunq koppelen, maar van whmcs had ik nog nooit gehoord, en geen van de pakketten die ik ken heeft een koppeling met dat systeem.

Sorry, maar die hebben geen.ondersteuning voor whmcs🤔

Ja hoor, je moet wel even stuk voor stuk je bunq rekeningen connecten met Jortt, en daarna staan ze er allemaal realtime in.

Ben ook heel tevreden over Jortt samen met bunq, super makkelijk en snel boekhouden.

Alleen hoop ik nog dat er een functie komt dat je in Jortt betalingen klaar kan zetten zodat je ze alleen nog in de bunq app hoeft te accorderen.

Ik gebruik zelf MoneyMonk, en heb meerdere Bunq rekeningen gekoppeld. Bunq en MoneyMonk ondersteunen een zogenaamde Real-Time koppeling, dus zodra er een transactie plaatsvind in Bunq, is deze direct zichtbaar en te koppelen in MoneyMonk.

Mocht je het willen uitproberen, dan kan ik het ten zeerste aanraden.

full disclosure: Meld je je aan via bovenstaande link, dan krijgen we beide een korting.

Hier werken we met WHMCS en Odoo Community Edition.

Daarnaast hebben we custom integration voor WHMCS naar Odoo.

Nog geen Bunq zakelijk hier, maar zijn wel aan het kijken of we hier zelf in kunnen faciliteren voor een koppeling.

Acumulus heeft een WHMCS module. Waarom wil je naast WHMCS nog een boekhoudprogramma erbij hebben?

Enige wat WHMCS niet doet zijn uitgaven en balans. Hier ga ik wellicht zelf iets voor maken aangezien Acumulus beetje karig is naar mijn mening maar doet wat het moet doen.

Omdat ik met WHMCS de facturen die zijn betaald kan terugkoppelen aan een factuur binnen de boekhouding.

Je wilt naast WHMCS nog een boekhoudpakket hebben omdat:

tromgeroffel, WHMCS geen boekhoudpakket is.

Het is een tool om Webhosting en aanverwante ISP diensten te factureren en de diensten geautomatiseerd te activeren/disablen.

Je boekhouding doe je normaliter in een andere applicatie.

Sommige kiezen voor een Excel overzicht, maar ook daarvan betwijfel ik of je dat moet willen.

5 days later

Ben zeer blij met informer. Koppelt naadloos met bunq. En vanuit de boekhouding eenvoudig een factuur direct betalen.