• Verwijderen bankrekening

Hoe verwijder ik mijn zakelijke/persoonlijke rekening? In de update is dat geloof ik weg gehaald want in de oude versie zag ik het zojuist wel maar toen zei de app dat ik moest updaten.

Ik vind de prijzen heel jammer en sowieso voor mijn zakelijke rekening wil ik dus bij ING blijven.

Hi Bob! Jammer om te horen dat je je rekening wilt sluiten. Je kunt ons een berichtje sturen in de Support chat, en dan regelen wij de rest voor je 👍

Ik ga ook mijn rekening sluiting. Wat een teleurstelling. Ben zo'n beetje vanaf begin klant geweest en groot ambassadeur van Bunq. Veel vrienden en kennissen overtuigd en nu mag ik toch door het stof. Heel vervelend. Ik zie geen voordelen meer t.o.v. functionaliteiten van andere apps en banken en had (net als velen) Bunq gelukkig nog wel als 'bank erbij'. Helaas Bunq, als bank zou je moeten weten dat vertrouwen heel belangrijk is. Zelden meegemaakt dat ik dat in één klap zo beschadigd kan worden. Ik ga mijn excuses aanbieden, hoewel dat eigenlijk te gek voor woorden is.

a year later

Ik zou ook graag van mijn BUNQ account af willen (€7,99pm) dus hoe gaan we dat regelen?

@Nanne-Green-Eagle#26712 Je kan je pakket zelf downgraden naar een gratis pakket, in de App. Klik op Accounts, daarna op je profielfoto rechtsboven, My Membership, onderaan op Downgrade en kies "Deactivate Cards". Daarna wordt je terug gezet op het gratis pakket. Als je echt alles wil opheffen moet je even support contacten via Private Matters (waar je My Membership koos kies je dan voor Private Matters).

Ja alles mag weg als ik geen pas kan gebruiken wat heb ik er dan aan?!

@Nanne-Green-Eagle#26715 Dus even support contacten. Wat je eraan hebt zonder passen: he kan geld overmaken, je kan met iDeal betalen. Dus je kan er nog steeds bankzaken mee regelen... Maar als je dat niet wil kan je je hele account door support laten opheffen.

Write a Reply...