Some banks have this function and it would be vital for my company to have this option.
Ability to enable/disable Mastercard 3D secure
SSanderProdigy
@Global-Hype-Lime-Bear#107157 why would you want this? Isn't it the merchant who can already require this or not?
RicardoRookie
Het geven van gegevens van een creditcard aan m'n medewerkes zonder dat ik op afroep een akkoord moet geven (aan de andere kant van de wereld) in de app zou het online betalen met een creditcard een stuk simpeler maken. Anders ben ik geforceerd om alsnog zelf zaken online te bestellen en kan ik dit niet delegeren naar mijn medewerkers.
Peter BWizard
@Ricardo-Aquamarine-Leopard#107176 Dat gaat het uitschakelen van 3D secure toch niet oplossen? Als je 3D secure zou uitschakelen, zou dat alleen betekenen dat je geen betaling kan doen op een website die 3Dsecure vereist.
RicardoRookie
Dat is een onjuiste aanname. Ik heb namelijk ook een kaart van een Engelse bank/provider zonder 3D en op exact dezelfde website kon de aankoop ook gedaan worden. Echter heb ik uiteraard liever dat alles bij mijn 'huisbank' kna in plaats van geld overboeken etc. om het via een omweg alsnog mogelijk te maken.
RoeshimiWizard
@Sander#107164 Currently yes, the merchant decides if he wants to secure the payment.
This will change when PSD2 is in place in September. Then the bank decides if a transaction has to be performed with strong authentication. More details here: https://www.ctidigital.com/blog/3d-secure-2-0-psd2
Hoe schakel je 3 D betalingen in en uit?
TTimProdigy
- Edited
@Johannes-Pink-Kiwi-2174955975#205311
It's not possible to decide this as a customer. This depends on the merchant and it's payment service provider.
Oké bedankt voor de snelle informatie.