ik zoek een oplossing voor onze project organisatie. momenteel hebben wij voor onze projecten een hoofdrekening met daaraan ongeveer 100 - 200 subrekeningen. allemaal met een volledig iban en pinpassen. nadeel is dat ing geen api heeft en wij de rekeningen beheren via onze swift koppeling. nu vroeg ik mij af of bunq hierin kan voorzien?

@Leonardus-Green-Tiger#107994 de 100-200 IBANs is zover ik weet geen enkel probleem; je betaalt alleen wel een aantal supplementen per 25 extra IBANs. 25 zitten er inbegrepen in de maandelijkse fee van 9,99€, zodra je meer dan 25 IBANs hebt betaal je maandelijks een extra bedrag per 25 extra IBANs (19,99€/maand uit mijn hoofd). De manier waarop je kunt koppelen is de bunq API, die is gedocumenteerd op https://doc.bunq.com. Kun je daarmee uit de voeten? 🙂 Voor hele specifieke vragen over koppelingen kun je overigens het beste direct contact leggen met bunq via de Support chat 💬 of support@bunq.com, zij kunnen je beter informeren over specifieke mogelijkheden. 👍🙂

dank, dat is een positief bericht. ik neem contact op

Sander changed the title to Business account with 100-200 IBANs possible?.
          Write a Reply...