• Travel Card inflight

Ja ik heb hem al een paar keer eerder gebruikt voor zowel cash pinnen als contactloos betalen.

@leendersf#111581 Je hebt de kaart dus wel gewoon ingestoken (met chip) en dus niet geprobeerd om contactloos of met magneetstrip te betalen?

Dat is een goede vraag: ik heb niet gezien hoe ze het precies deed. Ik moest op een gegeven moment wel mijn handtekening zetten. Daarna zei ze dat het niet werkte.

Wordt een beetje moe van het feit dat een betaling vaak geweigerd wordt terwijl BUNQ beweert dat er nu óók offline betaald kan worden.
        Je staat simpelweg gewoon voor joker!

Zorg dus óf dat het gewoon functioneerd óf voor een duidelijke handleiding!

Ik zie geen weigering dus weet niet of het echt geweigerd is. En ik denk zelf dat de maestro we zou werken. Maar het was wel een ongemak om 4,5 uur in een vliegtuig te zitten met een klein kind zonder drinken. Trouwens: ik heb bericht gekregen dat mijn Travel Card vervangen wordt dus daar zou het ook aan kunnen liggen. Maar ik had hem niet op tijd binnen voor de vakantie.

Wieso braucht ein kleines Kind für 4,5 Stunden Flug Alkohol? 😱

Ik had hetzelfde op een Ryan Air vlucht, op de terugreis had ik Ierland toegevoegd aan m'n lijst met toegestane landen, daarna kon ik gewoon betalen met m'n pas. Ik denk dat het in mijn geval gewoon had te maken met waar de betaalautomaat geregistreerd was (of dat klopt, geen idee).

De debit MasterCard deed het in januari prima bij TuiFly (al zijn de aankopen van de terugreis nog steeds niet afgeschreven). De TravelCard heb ik helaas nog niet kunnen proberen. TuiFly gebruikt offline terminals.

Same with easyjet for me, no success and had used the travelcard before

@johannes#112264 Old one, waiting for the new one

Doet Corendon het beter: daar kon ik gewoon met ApplePay betalen (Meastro). Bedrag werd een dag later afgeschreven.

En ja, je moet je pas eerst op een online terminal gebruiken, zodat de pasgegevens ook op de pas kunnen komen te staan, wil je hem offline kunnen gebruiken. Misschien dat dat bij Tui in de OP mis is gegaan.

Write a Reply...