• TIP: deposit cash via Ria (NL)

Dit kost slechts €5 en is sneller en makkelijk dan via GWK

Zelfs goedkoper als ING die €6 vraagt.

Sander changed the title to TIP: contant geld storten via Ria (NL).

Ik heb het net opgezocht ze hebben 2 kantoors in Amsterdam. Voor Nederland. Maar waarom zou je dit willen als geldmaat binnenkort voor iedereen beschikbaar is?

@Leonwolv#111757 Het aantal kantoren is toch niet relevant? Het aantal servicepunten waar je geld kan versturen wel, en daar zijn er tientallen van in Nederland.

@Geert-Maroon-Lynx#111676 Waar heb je die informatie gevonden? Ik vind alleen de site riamoneytransfer.com
          Je kan daar alleen ingeven dat je in USD, CAD of GBP kan betalen. Als je aangeeft contant te willen betalen moet je 9 USD extra betalen.

In 1 van de veelgestelde vragen staat dat iedere fysieke locatie zijn eigen prijzen mag bepalen.

Dus wat meer informatie over Nederland en de prijzen zou wel handig zijn.

@JeroenE#111787 Ik heb zelf bij een servicepunt (Den Haag) €100 gestort kostte me €5

@Leonwolv#111757 Geldmaat lijkt alleen voor pinnen voor iedereen beschikbaar. Geld storten is alleen voor mensen die bankieren bij de banken die geldmaat hebben opgezet: Rabobank, ING en ABN AMRO.

a month later
                5 days later
                • Bij welke kantoor was dat in Den Haag??
                • Heb je het geld gestort via een automaat of contant betaald aan de bali???
                • Hoe lang heeft het geduurd totdat het geld op je Bunq rekening was bijgeschreven??
                  5 months later

Waar in denhaag kan ik gewoon geld storten contant op me bung rekening kan dat ook bij ing in zo een automaat? Hoor het graag bvd

@#145675 Ik raad je aan naar de ABN Amro te gaan en daar te storten. Ik heb dit al vaak gedaan na bijvoorbeeld verkopen via marktplaats waar ik contanten kreeg.

Bij de ABN Amro bank kun je gratis geld storten (briefgeld max 6 keer per jaar, muntgeld max 50 euro). Munt en brief kunnen naar een rekening gestuurd worden als je zelf geen rekening hebt bij de ABN.

LET OP! Alleen masetro is geaccepteerd, niet je mastercard of travelcard of green card. Voor de rest pas in de machine en storten maar. (De storing gaat naar de IBAN waar de kaart aan is gekoppeld in de bunq app)

Bij de ING kun je ook storten op een andere rekening, maar dat kost €6,00 per storting.

Sowieso bij de ABN Amro kun je geld storten naar een andere rekening. Dat kan zelfs gratis, wat opmerkelijk is. Heb je een rekening bij de Rabobank, dan kun je dus beter je geld storten via de ABN :P

@ReinieR-Together#145677 serieus: WTF zeg je nou?

voor ABN-klanten kost 0,5 procent van het gestorte bedrag. Er zijn geen gratis stortbeurten meer. En een bunq-pas accepteert ie never nooit... Rabo evenmin.

G4S accepteert muntgeld. Als je je geld wil moet je een IBAN invullen want anders stuurt hij het naar een foute of niet-bestaande rekening

@ReinieR-Together#145677 en ING accepteert geen storting voor een andere rekening. Ook niet tegen betaling en al helemaal niet als je geen klant bent daar

Zeker even opletten dat je bij ABN niet je bunq pas in de machine plaatst maar het IBAN handmatig invult. Anders raakt G4S je geld voor een hele lange periode kwijt omdat ze een fout/bug niet willen herstellen.

Edit: Ook mogelijk dat je eerst de pas moet invoeren en daarna kiest voor storten naar een IBAN.

4 days later

@Tim#145709 Maar j e kan zonder je pas toch

@Rainier#146428 Niks doen of is dat veranderd?

@Rainier#146429 je kan zonder pas, zoals Tim aangaf, storten dmv het invoeren van je iban. 🙂

10 months later

Hoe kan ik geld storten op mijn bunq debitcard. Bij gwk kan dat niet meer en ook niet bij een Abn