• Geld opnemen in een supermarkt

In veel supermarkten staan van die kleine geldautomaten die door de supermarkten zelf worden bijgevuld met het geld dat ze ontvangen bij hun kassa's. Dit doen ze omdat geld bij een bankstorten voor winkels veel geld kost. Nu vroeg ik me af, als je met bunq geld opneemt bij deze automaten, wordt dit als een pintransactie berekend of als daadwerkelijk geld opnemen?

Je bedoelt zo'n geldautomaat?

Dat zijn gewoon geldautomaten, niet van een bank maar van een dienstverlener. Zullen we in de toekomst steeds vaker gaan zien omdat het onderhouden van geldautomaten veel geld kost en steeds minder mensen er gebruik van maken.

@Michiel, die bedoel ik inderdaad, je ziet ze bij veel supermarkten staan.

@Djurre, gebruik voor geld opnemen altijd mijn andere pinpas want dan kost het niks, dus vroeg me af of ik bij bunq 4 cent of bijna een euro moet betalen. Was anders een interessante optie geweest.

Geld opnemen kost altijd geld @Mr C. Bunq rekent per keer af met jou maar andere banken doen dit in hun maandelijkse of kwartaal bankkosten verwerken. Andere banken weten na jarenlang wel hoeveel men geld opneemt per maand en daar hangen ze een prijs aan die je maandelijks of per kwartaal betaald!

Vraag aan de caissière of je extra mag opnemen, kost niets.

Write a Reply...