• PayPal verificatie stokt

In het proces van het koppelen van een Bunq iban nummer aan PayPal, zodat PayPal daaruit "gevoed" kan worden, kom ik tot aan de vraag van PayPal om de twee kleine bedragen die zij storten, op te geven ter controle. Ik zie helemaal geen events op die rekening afkomstig van PayPal. In mijn PayPal staat dat ze die stortingen gisteren al gedaan hebben.

Waar zijn ze dan en waarom zie ik ze niet?

Toevallig gisteravond (21:10) ook mijn bunq rekening gekoppeld, vannochtend 09:55 stonden de 2 bedragen van PayPal op mijn rekening. Je kunt ze altijd even bellen als je vragen hebt.

Dat duurt inderdaad 1 tot 2 dagen, net zoals geld terugstorten van PayPal naar IBAN.

Bedankt. Je raakt zo gewend aan die snelheid van intra-bunq transacties hè?

Ik krijg het ook niet voor elkaar met PayPal. Heb het 2x geprobeerd, maar de verificatie van de bedragen lukt niet. Heb de support gemaild en kreeg als reactie dat ze het handmatig over zouden maken. Ook dat is nog niet gelukt. Ik ga na de vakantie weet even contact opnemen met PayPal.

Een klein bedrag overmaken op dezelfde rekening vanaf een rabo rekening ging prima.

Write a Reply...