WesselWizard
In de marktplaats app kan je chatten met kopers. Kan je ergens in de bunq app een betaal url genereren, die je aan de marktplaats koper doorgeeft?
In de marktplaats app kan je chatten met kopers. Kan je ergens in de bunq app een betaal url genereren, die je aan de marktplaats koper doorgeeft?
Hoi Wessel,
Je kunt dit nu doen via onze shared requests, waar een betaalverzoek gegenereerd wordt zodat je deze overal heen kunt kopiëren 👍
In dit topic lees je daar meer over
Aan bedankt, ik vulde altijd iets in bij "to" waardoor de share knop nooit verscheen! Als ik direct een bedrag invul werkt het.
Ah, vandaar 😄 Graag gedaan hoor!
Tevens heeft marktplaats als ik me niet vergis tegenwoordig ook een eigen iDEAL betaalverzoek systeem geïmplementeerd, het enige nadeel is dat er hier nog transactie kosten aan verbonden zijn. Als verkoper kan je kiezen deze kosten zelf te betalen of deze door de koper te laten betalen.
Ik ben bang dat er nu mensen op marktplaats (kopers) zullen zijn die liever gebruik willen maken van marktplaats' systeem om te betalen dan het via Bunq te regelen. Omdat ze dit ofwel 'veiliger' of 'makkelijker' achten omdat het van marktplaats zelf is. En dat is toch zonde, vanwege de extra transactie kosten.