• Anybody find support poor and service lacking?

It seems to be every month we have some issue and when support answer their responses are lacklustre and canned. None of our problems get resolved and it generally ends up with us having to use our other business bank to do something that bunq falls short on. Anyone else find this?

Take for example today. I ask support where we can get a reference letter or a bank letter that is NOT an export statement but has our info on it. The response is 'you can get all of this information if you do a export statement'..

I could spend hours listing our companies help tickets.

Ich denke auf den Privatkundenbereich trifft dies nicht zu.
    Vorbildlicher Support, Probleme werden schnell gelöst etc.
    Wie das bei Firmenkunden aussieht, vermag ich nicht zu sagen...

@Synergy-Trading-B-V-Turquoise-Akita#116737 Klinkt frustrerend, heb zelf deze ervaring niet, maar ook een particuliere klant. Wel herken ik dat er soms erg slecht wordt geluisterd en gedacht wordt vanuit het perpectief van Bunq/de service persoon en niet vanuit de klant, maar dat merk ik bij meerdere bedrijven de laatste jaren; is waarschijnlijk het gevolg van onze individualistische en egocentrische cultuur. Je hebt, zover ik kan zien drie keuzes: je onvrede over de kwaliteit van de hulp aankaarten bij service (ironisch, maar niet sarcastisch bedoelt), kijken of iets wilt wat niet redelijk/realistisch is en de aangeboden oplossingen accepteren, of een bank gebruiken die wel je behoeften vervuld.

Ik heb deze ervaring sinds vandaag ook! Er wordt niet gereageerd op mijn urgente support vraag.

Heb tot nu toe één keer support nodig gehad omdat ik een transactie niet kon aansluiten (ik mistte een euro).

Binnen vijf minuten een reactie met nadere vragen en daarna is men meteen aan de slag gegaan om de euro te zoeken. Bleek wat onverwacht gedrag van de Autosave-functie en dat is meteen doorgegeven.

Erg vriendelijk en zelfs voor een enkele euro die zoek is gaan ze aan de slag. Ook erg benaderbaar, voor die ene euro was ik niet gaan bellen of mailen...

Wat mij betreft dus geen klachten. Zelfs toen het mis ging met aanmelden destijds (zat vast in de opname van mijn stem) hebben ze me via Twitter prima geholpen door binnen een paar minuten mijn verificatieproces een stap terug te zetten, zodat ik verder kon.

Verder red ik me prima met Together en heb ik support niet echt nodig voor algemene hulp bij de app.

@Martin-Purple-Swan#116884 Ik schreef ook 'vandaag' en nier 'vannacht'

@Martin-Purple-Swan#116885
              Über die App gestellt oder per Mail mit Deiner bei bunq registrierten Mailadresse? Im Zweifelsfall nachfragen.

@Martin-Purple-Swan#116884 bij grote drukte kan het zijn dat je enige uren moet wachten op een reactie. Dat is niet anders dan anders. bunq behandelt alle vragen zo snel als mogelijk. Ze zijn intern bezig met het verbeteren van het team om de kwaliteit en de response-tijd te verbeteren. Neemt niet weg dat als er veel berichten binnenkomen dat op een gegeven moment alle medewerkers druk zijn. 🙂 (als ex-medewerker kan ik je garanderen dat support medewerkers geen seconde stilzitten). Tijdens de lunch zitten ze bijvoorbeeld ook gewoon door te tikken als dat nodig is. 🙂

Weer on topic: ik heb meerdere malen support nodig gehad en tot nu toe prima opgelost. Van een pas die niet werkte tot een webwinkel die niet levert of een bug in de app. Allemaal tijdig opgelost.

Wel een keer meegemaakt dat ik langer dan een uur moest wachten, maar dat was vanwege een minder belangrijk probleem. Ik heb wel de indruk dat er gelijk gekeken wordt naar hoe urgent een case is.

A me hanno sempre risposto massimo in 2 giorni

Write a Reply...