TomAce
Hi!
Ik was benieuwd of er al wordt gewerkt aan een Apple Watch app. Het zou bijvoorbeeld echt top zijn als ik mijn pas via een watch aan een andere rekening kan linken.
Hi!
Ik was benieuwd of er al wordt gewerkt aan een Apple Watch app. Het zou bijvoorbeeld echt top zijn als ik mijn pas via een watch aan een andere rekening kan linken.
Hey Tom, ๐
This is definitely on our wishlist! Thank you for your ideas, we'll keep them in mind during the development, and we'll let you know here as soon as we have any news on an Apple Watch extension ๐
Heel graag!
Functies die ik graag zou willen zien in een Apple Watch app:
Vooral het snel kunnen inzien van het saldo is inderdaad een erg gewilde optie. Zeker wanneer je rekening naar keuze in kan stellen als compilatie. Zodat ie de app niet eens hoeft te openen om het saldo te controleren.
Ik zou graag het wijzigen van de gekoppelde rekening aan een pas willen zien als complicatie op de Apple Watch!
In premium mode kun je rekening kiezen met een aparte pincode. Erg handig
klopt, maar a. niet iedereen heeft bunq premium en b. niet iedereen kan of wil meer dan 1 pincode onthouden. ik zelf heb bunq more naar alle tevredenheid en vind 1 pincode voldoende, dus en knop in de widget zou mooi zijn, of dit nou de widget op het iphone scherm is, of apple watch maakt mij niet uit. het liefst zou dit instelbaar moeten zijn voor mensen die geen apple watch hebben, zoals ik, dat we vanaf het lockscreen in het berichtenscherm de koppeling kunnen omzetten.
Bovendien ben je met zo'n widget niet beperkt tot het kiezen tussen slechts twee rekeningen zoals met de dubbele pincode het geval is.
Klopt, helemaal mee eens
Ik heb steeds vaker dat ik de mogelijkheid om het saldo te checken op de Apple Watch mis. De widget voor iOS is handig, maar soms niet handig als je even snel je saldo wilt checken terwijl je telefoon in bijv je tas/jas zit.
Accepting payment from your wrist, no need to get my phone!
Het zou zo fijn zijn als het beschikbaar wordt voor apple watch om saldo te kunnen zien.
Klinkt als een goed idee, alhoewel ik persoonlijk liever een app zie voor Android Wear. Ondersteun je direct tientallen smartwatches ;)
Ja heb hetzelfde. Merk ook dat mijn telefoon ook steeds vaker in de tas/jas zit sinds ik mijn watch heb, minder afleiding, belangrijkste info altijd bij je.
Maar de Apple Watch heeft een grotere market share ๐
Recently bought me an Apple Watch and was surprised to find out that there is no Bunq-app showing up. There is an ING bank- app which I donโt use. But as an innovative tech bank I would love to see Bunq on the Apple Watch. Accept payments, saldocheck, wireless payment. Would be a fast step forward.
Its the one feature I'm waiting for besides apple pay.
Iโve got Apple Pay working on the Apple Watch already through N26 with a workaround. Problem is that with bunq weโre dependent on Apple making Apple Pay available in the Netherlands, and Apple Pay (currently) uses MasterCard instead of Maestro, meaning itโs not accepted in many places... I get weird looks when I pay my groceries at Jumbo with my watch, though! ๐
Maestro is indeed already used for Apple Pay in Italy. So whenever Apple Pay will be launched in NL bunq can use Maestro and MasterCard. I prefer both to cover online shopping (MC) and larger stationary shopping acceptance (Maestro).