BertRookie
Hier nog iemand die graag de mogelijkheid ziet de voorspelling uit te kunnen schakelen.
Hier nog iemand die graag de mogelijkheid ziet de voorspelling uit te kunnen schakelen.
Misschien ligt het er aan dat ik een iPhone SE gebruik, maar ik krijg alleen een diagram te zien als ik op het icoontje klik?
Verschil het per OS of per toestel of zo?
Mijn ervaring is dat je er helemaal geen last van hebt als je het niet gebruikt.
Het enige wat mij opviel, is dat de categorieën niet allemaal even goed waren ingesteld, maar daar gaat dit onderwerp niet over, nietwaar?
@whaha#121815 de voorspelling is de grafiek die je ziet bij het aantikken van een van je rekeningen. Het icoontje rechtsboven waarop jij doet geeft een overzicht van je gedane uitgaven. De grafiek waarop dit topic is gericht geeft een overzicht van je historische saldo en een voorspelling van je toekomstige saldo.🙂
@Sander#119785 También quisiera que se pueda desactivar, estorba para ver los movimientos en la pantalla y me parece bonito pero inútil. Un switch en la configuración que permite activar o desactivar. Me gustaría que Bunq PERMITIERA esto.
@Jose-Orange-Bear-1362079935#121830 Du hast meine volle Unterstützung bei diesem wichtigen Thema.
Wat mij betreft mag de functie inderdaad uitgezet worden. Niets zeggend en veel te prominent.
After searching in the settings to switch off the new graph, I come to this forum for help to find the setting. I can conclude there is no setting, and I am permanently facing a (for me) useless graph that takes up 40% of my screen.
So let me join the already large number of people here, and ask to Maher it optional, please!
+1, please make this optional or a separate page, it‘s disturbing. Others like Revolut did similar things and had to make it optional too after a similar amount of customer backlash ;-) It‘s just not for everyone. I have absolutely no use for graphs in that place where they are now.
Superleuk, maar ik zou me graag uitzetten Idd. Ik weet t zelf toch wel beter te voorspellen.
Yes please make it optional! It isn't something I need at the moment but slows down the loading of the transactions significantly, the main reason I opened the app :)
A toggle somewhere would be awesome!
+1 for an option to turn it off. I don't need it and it takes up so much screen space.
@Robbert-Red-Hummingbird#119779 Mee eens het kost een kwart van het overzicht op het scherm. Leuke info maar niet de hele tijd on top. Dus graag een knop om dit uit te zetten of van het scherm te laten scrollen.
Ook wij zien graag een aan/uit functie voor de graffieken!! Het neemt te veel ruimte in en de laadtijd maakt de app wat trager
+1 for an off switch. The prediction is useless for me as it seems to be very much confused about how any of my accounts are being used. Its predictions are wild and unreasonable given the balance history
I'm now on a 30 day Premium trial. I will not switch to bunq until this is fixed. It takes too much screen estate on iPhone, Android as well as iPad.
@Peter-Olive-Zebra#122689 Meh. Heel veel mensen vroegen erom. bunq heeft uitgedokterd wat de beste manier is om het te tonen volgens hen, daar denkt de community schijnbaar niet hetzelfde over. Maar als slechts tien op de duizend man het oneens is met de huidige implementatie of 900 op de 1000 dat maakt nogal een verschil. 😅 Dus vandaar, hoe meer mensen dit onderschrijven des te meer kans is er dat bunq dit signaal oppakt en daadwerkelijk aanpast. Gezien het aantal reacties en votes kan ik me niet voorstellen dat ze hier niet al hun hoofd over hebben gebogen en al aan het bedenken zijn hoe de feature verbeterd kan worden. De vorige keer met de introductie van rente waren er ook vrij veel reacties en toen was er ook relatief snel een toggle toegevoegd om het uit te zetten. Who knows, volgende week is er weer een app update dus fingers crossed? 👍🤞
@Robbert-Red-Hummingbird#119779 Useless function and hinders viewing the screen.
Ik zou heel graag willen dat de grafiek een aan/uit knop heeft. Ik vind het ergens wel interessante info, hoeveel ik heb uitgegeven, maar ik hoef het niet continu te zien. Ik las ook ergens in de comments om de optie te zien wat je saldo voor een afschrijving was en dat lijkt me een superfeature. Rabobank heeft die optie ook (gewoon heel klein toegevoegd aan je afschrift) en ik mis die optie heel erg in de bunq app.
Activeren van de grafieken via een widget? Ipv Always on Top?
@Cleber Totally agree! C'mon bunq! Technical possibility and human creativity do not always leads to essential functionality. Please hide this fancy usesless stuff somewhere out of my sight.